Yes weekend er good feelingen

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra å har jobbet mye i går og natt så har bevilget meg litt fri på formiddagen ❤️🙏 jeg trenger det garantert å kunne sikkert ha trengt fri i hele dag men det rekker nå håper jeg 🥰

 

Jeg har ikke så mye planer for helga eneste jeg har er at jeg å ungdomen skal møtes for sosialt her til meg. Er en stund siden vi alle møttes samlet men det blir meget hyggelig ♥️

Livet er så spennende å vi opplever mer enn vi faktisk forstår med å være i harmoni og takknemlighet 🥰

Jeg får hele tiden dårlig samvittighet for at jeg tar meg litt fri i fra jobben min men det må jeg i blant skal jeg kunne levere godt. Å ha fri vet jeg nesten ikke hva er 🙈  men ser nå at jeg er flinkere til å balansere mellom ro å jobb heldigvis.

 

Jeg har fått en container her så blir nydelig å få kaste mye her hjemme. Det er en lettelse å få rydde opp i skuffer og skap. Å rydde er egentlig veldig hyggelig. I natt tok jeg å ommøbelert jeg her hjemme ble en helt ny stue igjen. Nydelig løsning også ble det mye lunere i tilfellegg 🥰

 

En heim skal være lun også hjemme koselige å det føler jeg at stua mi ble nå meget godt å ha det litt på stell. Har mye folk som alltid kommer innen å må da ha huset mitt på G♥️

Men det er aldri noe tiltak 🥰rett og slett en glede å få gjort noe for atmosfæren å min egen trivsel. Det er alltid fint.

 

Weekend er meget godt jeg gleder meg alltid til helg og være litt lat er nydelig 🥰 jeg merker det godt at jeg gleder meg masse til helg følelse nå å selv om jeg ikke har planlagt noe spesielt så blir det utrolig bra uansett 🥰

Enn du da hvordan liker du helgen? Rolig eller med masse prosjekter?

Jeg liker det aller beste med litt å litt helt rolig. Trenger det merkes meget godt. Været er ikke på våres side akkurat. Det er veldig kjedelig med regn men lite vi kan gjøre med.

Jeg fikk testa ut enda et nytt produkt inn i butikken min. Ginger beer, den var så absolutt den beste jeg til nå har hatt inne ❤️

 

Nå er det litt jobb her mellom alt så ønsker deg en nydelig dag 🥰

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg