Yes takknemlig 🔥🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det?

Jeg har virkelig oppnådd store resultater denne mnd å må si herregud så takknemlig jeg er akkurat nå.  Jeg sitter nå å vente på en ny booking I Gruben Massasje,  fikk i dag faktisk 3 ekstra booking ikke dårlig akkurat. Jeg er så Takknemlige. Det er weekend å mange mennesker tar sikkert helg å fri . Ikke jeg tar meg fri denne weekend heller.  Eneste jeg skal er å nyte tiden godt sammen med de jeg bryr meg om.  Å nå så kjenner jeg tydelig nå at kroppen min trenger sårt litt kvalitets tid her hjemme.  Jeg fikk I dag 4 ekstra booking I Gruben Massasje I dag 🙌🙌🙌 dette liker jeg meget godt.

 

Kvalitets tid her hjemme

Mellom alt her hjemme nå så må jeg juble litt mer . Mye mer er kommet på plass.  Tydelig nå at jeg er så nære målet mitt.  Hvor Bruk du å feire? Jeg feire med noe godt,  jeg må dra i Butikken min å se om det er noe som frister.  Jeg har mye spennende produkter å så er det dette vil jeg ha dette nå ? Jeg har holdt igjen med å bestille opp produkter til veien til lykke . Dette fordi jeg ønsker å få solgt ut mer å så er det mye lettere å se hva jeg faktisk skal ta inn igjen av produkter.  Noe tar lengre tid å selge ut,  nå er det mye kaffe med kaffe bønner , kontra hva jeg hadde før.  Nå har jeg 9 ulike typer inne å dette er jo egentlig veldig bra.  Jeg drikker kun kaffe som jeg selger selv.  Orker ikke å ta turen innom den faste butikken å kjøpe kaffe som jeg ikke liker… jeg har den beste.

Jeg gleder meg virkelig til weekend

 

Jeg elsker weekend selv om jeg skal jobbe så elsker jeg å nyte tiden godt alene eller sammen med ungene mine. Jeg merker nå at weekend går så fort at jeg orker ikke å stresse eller planlegge sp mye.  Annet enn å kun være.  Så skjer det som skal skje å lite vi kan gjøre med akkurat det.  Været har meldt litt ruskevær men jeg bruker å si vi har egentlig ikke dårlig vær bare dårlig klær.  Blir nok ikke tidligere vår selv om det er meldt litt regn. Uansett vær så skal jeg kos meg her hjemme med å uten Jobbene mine.  Så tenkte å ordne med litt mat av noe slag her . Får se litt om jeg finner meg noe som kunne friste i kveld. Ønsker deg en finfin kveld.

Kjærlig hilsen

 

Elin  – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg