Yes nå merker jeg det 💥💥💥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I dag?

Bra håper jeg at du har det,  jeg våknet opp tidlig I dag igjen.  Ble ikke tidlig I seng i går dessverre merker godt at kroppen har sovet litt lite men pytt pytt nå skal jeg nyte litt kaffe her før første kunde kommer i dag.  Nydelig ble å våkne opp til egentlig.  Jeg nyter stunden må si at jeg gjør det.  Gleder meg veldig til weekend som er på trappene nå snart.  Takknemlig for at jeg nå kan snart nyte dagene med litt ro å kvalitets tid.  Jeg har blitt innvitert på middag sammen med en venninne av meg på lørdag. Det er nydelig å se at jeg har så flott venninne som ønsker å bringe mer tid sammen med meg.  Dette setter jeg stor pris på.  Gleder meg veldig å bare vite at dette er noe en annen har gjort uten at jeg hadde bedd om det, gir meg faktisk mye tilbake.  Jeg har opp igjennom årene alltid invitert mye på middager å jeg ser at det er få som gjør Noe tilbake. Jeg har nå sluttet med middag invitasjoner til de som aldri gjør gjengjeld.  Det er flaut egentlig å se hvordan enkelte bare kommer til dekket bord.

 

Manifestering fungerer 🔥

 

Når jeg manifesterer mine drømmer,  så ser jeg de for meg at det skjer og allerede har skjedd. Ved å få inn denne følelsen så gjør det manifestering kraftfull.  Jeg har eget rutine for å manifestering.  Gjør dette til min hobby egentlig å jeg ser jo nå tydelig at jeg har mottatt mer enn jeg kunne drømme om. Når vi manifesterer drømme livet vårt.  Så åpner du opp for mer I livet ditt.  Du må ikke være i disharmoni eller at du er usikker på hvordan du mottar dine drømmer.  Visualisere ditt drømme liv så skal du se hvordan veien blir fremover.  Spennende utvikling å kan virkelig anbefale deg å være mer trygg på at ting løsner seg etter hvert å universitetet hjelper oss da vi ber om hjelp.  Jeg ser jo nå tydelig at jeg har manifestert mer inn enn jeg hadde våga å tru.  Jeg har Manifestert drømme gründer livet mitt.  Å igjen jobbene mine er livet mitt helt enkelt.  Blitt min livsstil så da er det straks lettere for meg å forholde meg til utvikling og drift.  Jeg er jo min egen sjef å bestemmer meg jo selv hvor lenge jeg ønsker å jobbe.  Hadde jeg skrevet en time liste hadde du besvimt ingen som jobber så mye som jeg gjør.  Men det er mitt eget valg å jeg trivdes godt med dette.  Å jeg hadde ikke lykkes eller klart å stå I dette om jeg hadde kjedet meg. Så anbefaler deg å til å følge dine drømmer om fremtiden å gå for det.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg