Yes nå har jeg jobbet i 2 år 7 mnd uten fri ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

Håper du har det fint i dag å har klart å  nyte helgen din. Jeg har jobbet daglig å jeg tenker det er nydelig ikke sant , blandet med alt annet fint jeg har gjort denne weekend så er det alltid hyggelig å være i det en trives aller best i sin egen kraft.

Disse weekend de går sabla fort unna her må jeg si , jeg nyter vær dag for å være ærlige med deg . Det er så godt å være kommet i mars å kan se mer hva denne mnd skal bringe oss . Av gleder eller irritasjoner som vi ikke alltid kan gjøre så meget med.

 

 

Mars er en vekst tid

 

Jeg har så mye spennende planer når snøen er borte så har allerede planlagt mer for hagen det er mye å ta tak i når en har sådd litt å har masse mer igjen så skal det bli mer nytte vekster her . Bare å satse på at det blir bra. Det er så godt å se at det jeg har sådd til nå vokser godt å det er jo alltid spennende å se hva som kommer opp av det blå her.

 

Mars gir meg mer sol også er denne våren en fin tid å pønske ut mer nytt på min agenda . Det å jobbe på som jeg gjør så har bidratt til at jeg har lyktes mer med mine drømmer . – Jeg har sett så tydelig at ved å stå på slik som jeg har gjort til nå det har gitt meg mer igjen . I dag har jeg jubileum har i dag jobbet i 2 år og 7 mnd uten fri . Det er bare det jeg har endret på litt å tatt meg litt rolig i fra noen av mine jobber men jeg har mange jobber i en så det å jobbe primært daglig men veileder samtaler så sliter dette meg ikke ut i armer som massasje gjør .

Så er mer lettere jobb fysisk men den kan være tøff psykisk som sagt så er jeg ett med menneske så jeg klarer ikke alltid å legge en ifra meg . Siden jeg har alle år lært hva avvisning er å kjent dette tett inn på kroppen min så er det ikke alltid like lett for meg å være den som avviser andre. Jeg sier heller ja enn nei . Eller jeg har klart å blitt flinkere til å si Kun ja nå når jeg vil å er der for de jeg bryr meg om alltid . Det skulle blott bare mangle.

 

En meget god kompis av meg som jeg snakket litt med via sosiale medier sa til meg selv om jeg har blitt dyktigere til å prioritere tiden min mer rett nå så har jeg jo aldri fri. Selv om jeg har klart å fikse alt så er det en litt rar ting at jeg aldri har tatt meg fri på disse årene . Det er jo bare jeg som kan klare dette av de jeg kjenner men jeg er en arbeids narkoman å jeg nyter dagen godt. Selv om jeg også en gang i blant blir veldig lei eller kan kjenne på at jeg er sliten så har jeg så mye nye ting å gjøre her at jeg blir sjelden sliten her jeg blir heller veldig takknemlig eller god sliten den kjenner jeg sterkere på så klart å det er i grunn ikke så underlig .

Jeg har dyrene som gir meg livsglede også harmoni også likevekt . De gir meg healing ved at jeg har det så godt i den verden . Det er rart med det dyrene de gir oss mer kjærlighet enn vi faktisk er klar over . Så jeg er mer for å ha mer dyr enn jeg var i starten det er så artig med de at jeg gleder meg til å se hvordan ruemaskin prosjektet blir om jeg klarer å lykkes med dette.

 

Motivasjon for å klare å stå i alt så er det å lytte til mitt hjerte for dagen hva vil jeg i dag. Det har  jeg gjort i alle disse årene å gjør kun det jeg har lyst til å ikke noe mer enn det. Vi må tilføre masse glede å ha det hyggelig med andre. Jeg er i grunn mye alene her men jeg trives med det. Jeg savner ikke å ha stort folke tog rundt meg det var heller den karakteren jeg var før. Jeg har endret meg å i dag liker jeg mer stillhet enn jeg liker mye bråk . Så vi endrer oss kjære deg. Det er jo en trøst for alle som liver ett bittert liv så kan det også endres vi selv må ta avgjørelsen helt alene å stå i endringer selv . Verken jeg eller noen andre kan gjøre dine endringer dette må du selv bidra med i ditt liv.

 

Det å være litt sosial er noe som jeg liker veldig godt å snakke med andre eller bare se på mennekser . Dette med å være litt sosial å vise seg frem er noe en må gjøre. Det rare med meg nå er at jeg vil ikke lengre ta stor plass. Her har jeg endret meg stort . Før likte jeg å synes sterkt å høres ikke minst nå er jeg ikke avhending av dette lengre. Vi endrer oss med årene å det er dette jeg liker så godt med å se på meg selv også andre at vi gjør nettopp det .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg