Yes magisk weekend ❤️💯🥰

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag?

Håper du har det bra. Jeg har hatt en nydelig dag egentlig å godt å ta en cafe tur. Se litt på folk å bare se på andre. Det å se på andre å bare være. I dag var det egentlig lite kjente å helt ok.

 

Det å sitte å høre at bordet bakom meg sitter å baksnakke en de har som felles venner får jeg litt ved smak i munnen av.

 

Hvorfor gjør vi det mot andre mennesker? Jeg skjønner det ikke.  Ved å sitt på en cafe å observert å se på mennesker i ulike sammenhenger er litt gøy egentlig.

 

Det ble en nydelig by tur.

Veldig skjelden at jeg er i byen men I dag ble det en tur I flere butikker. Lit koselig å se litt. Mye folk var det også.  Gir meg faktisk mye å ta en slik koselig tur.  Var å så på den nye burger restaurant den skal jeg ta turen innom. I dag så vi bare men blir stas å ta turen. Veldig amerikansk stil å meget hyggelig betjening.  Viktig å kjenne at en ble godt mottatt.

 

Jeg kom nettopp hjem nå.

Hadde en massasje hjemme hos en kunde som har hatt slag.  Når en har hatt slags så er det mye i kroppen som ikke blir som før. Selv om du ikke blir lam så blir muskler og ledd helt forandret.  Du klarer heller ikke å kontrollere dine faste spenninger i kroppen. Noe som over tid blir et problem når du får mye muskel knuter.  Massasje redusere spenninger og gjøre at kroppen responderer bedre å selv om du er lam så får du det mye lettere. Å smerter blir mye mer redusert.  Dette gir meg faktisk mye tilbake ved å få hjelp kunder som har ulike problem.

 

Jeg hadde ikke klart å komme meg hjem før veileder samtale telefonen ringte.

 

Fantastisk nydelig å avslutte dagen I dag med mye jobb.  Veileder samtaler er meget koselig å igjen.  Skal ikke noe til før å få opp stemning.  Her får jeg brukte mine egenskaper å hjelpe andre  mennesker.  Dette gir meg så mye tilbake.  Jeg klarer ikke helt å gi slipp på jobben.  Sa til kunden at jeg tar ikke fri før jeg ligger under torva. Jeg tror virkelig egentlig at det blir nesten litt slik.

Jeg har nok blitt litt skada egentlig… men du verden så gøy æ har det 💯🥰

Tenk at denne weekend er siste helgen I november helt sykt . Jeg møtte på flere av mine faste kunder.  Så gøy å prat med de.  Å nå I disse siste dagene så blir det roligere. Kun her hjemme i dag og i morgen.  Det å vite at jeg har det så bra på absolutt alle måter.  Så er det fantastisk nydelig. Jeg fikk ordnet med jule gaver til kidsa i dag.  Så bra å glede meg så til de skal få det.  Jeg håper at de blir fornøyd. I år er jeg på forkant med alt.  Huset mitt er ferdig pyntet og nå er julegave ferdig.  Siden jeg ikke har kontakt med min familie. Så er det heller ingen gaver dit. Er kun mine barn jeg gir til.  Å de er alltid mye viktigere enn noen andre.

I år har jeg lyst til å lage litt god mat til Kidsa.  Tror neste invitasjon jeg skal ha med de så tar vi en 10 retter.

Siste gang vi siste laga jeg 6 retter nå tar vi 10 eller 12 vi får se . Jeg elsker å lage god mat hjemme. Har alltid laga mye opp igjennom årene.  Når jeg også får tak i mye spennende mat via mine leverandører.  Så blir å se litt igjennom. Hva som inspirerer og ikke.  Nå merker jeg veldig godt at jeg har det utrolig godt.  Å glede meg veldig til alt fremover.

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg