Yes klarte å lage 6 retters middagen til kidsa 🥰❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld?

Håper du har det bra. Å nyter kvelden. Jeg har nettopp fått ryddet opp etter ungdomen. Vi fikk til å samles her å nyte litt god mat.

 

I dag laget jeg  6 retter middag. Utrolig hyggelig stund sammen med de. Vi testa ut flere ting jeg har tatt inn i butikken min med drikke. Veldig hyggelig å gjør dette sammen. Blir ikke siste gang jeg gjør dette.

Veldig hyggelig å. Lage mye god mat sammen.

 

Jeg elsker å lage mat uten oppskrift så alt i dag ble laget på slomp.

Jeg har tatt inn spekepølse for å teste så. Det ble på to retter vi laget en liten smak.

Når vi er fire som ikke liker alt å bare jeg som stort sett liker det meste. Men ikke alltid jeg liker alt. Vi testa ut en del av de nye drikke som jeg har tatt inn.

Veldig hyggelig å. Se hvem som likte det å. Hvem som likte det bedre.

Vi har uansett alle oss en kjærlighet til god mat å som sagt dette blir flere ganger.

 

Jeg kjenner at jeg ble så god og mett etter alle disse rettene å det gir mye å ha kvalitets tid sammen.

 

Nå er det kvalitets tid med litt tv å satt på jobb telefon om at det skulle bli noen som trenger noen å snakke med i kveld.

Selv om jeg kunne ha tatt meg litt fri så slår jeg den like godt på å hygger meg med godt program på tv mellom alt her.

 

Jeg kjenner på kroppen at jeg har det på stell her fått gjort mye mer enn jeg hadde sett for meg egentlig først. Mye tv titting men det er hyggelig å se litt å bare være.

Litt utrolig hvor fort tiden har gått unna nå. Bare få dager igjen av oktober.

Jeg har fått gjort mye å det som er spesielt er at mitt fokus er også det som jeg tiltrekker meg.

Glede meg til å få gjort mer her hjemme med å få kasta mye i containern det er en god følelse når du kvitter deg med ting som bare tar plass.

Enkelte ganger tar ting litt mer tid men det er bare å fokusere på det som skjer på en best mulig måte.

 

Nå skal jeg nyte kvelden her.

Kos deg masse å nyt ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg