Yes klarer absolutt alt ♥️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra.
Litt rart nå er vi snart ferdig med denne uken synes ikke det er så lenge siden vi startet på en ny uke så er vi snart til å forbedre helgen.

Været er et ikke tema, lite vi kan gjøre noe med det, det vi kan gjøre noe med er hvordan vi selv er. Justere oss på en bedre frekvens.

Vi er energi og alt rundt oss er å energi. Så når vi fokuserer på noe så tiltrek vi oss det eller de. Spennende ikke sant?

I dag er det slik sykkel ritt her på Mo i Rana, som blokkere for litt jobb fordi det blir en del stengte veier. Takknemlig for at jeg har veileder jobben. Så jeg ikke taper noe i dag.
Det å være gründer er ikke en lett jobb men det er en jobb som du selv bestemme dæ for utviklingen å fremdrift.

Jeg må jobbe mye mer enn de som er lønnsmottakere for å få litt mer inntekt. Ikke alle som skjønner det. Det er ok ikke noen grunn til å bruke tid på å forklare hele tiden.
Det er da bare slik det er.

Når vi ser på oss selv for å se hvordan har vi utviklet oss og bedriften.
Så tar vi utgangspunkt i rellle ting vi har vært i å jobbet med.
Når du ser i fra januar til nå hvordan har du det i dag?
Om jeg ser på meg i Januar og i dag ser jeg to forskjellige damer, ene slet mye å hadde det tøft økonomisk å var meget nær å bli 100 utbrent, men for å klare seg økonomisk så en ikke gikk konkurs så var motivasjon til den dama gønn på. Hva gjorde jeg for å lykkes med å ikke bli utbrent?
Jeg var dedikert, sov på rett tid, passe med mat og lytta til meditasjon musikk som gjorde at jeg klart å slappe av litt.

Så ser jeg nå på sammen dama 8 mnd etter, strålende og godt humør ikke i nærheten av å være utbrenthet. Er veltrent å ser uforkammende godt ut har jobba alle dager i år, ikke tatt sæ fri hva er greia med å lykkes med akkurat det å. Ikke bli lei å føle deg ubrukelig? Jeg har satt verdien på meg å det jeg ønsker å være i.
Bruker ikke tid på negative mennesker, eller noe som bidrar til redusert livskvalitet.
Humor er hele tiden med meg 🥰

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg