Yes Jubileum jobba 2 år og 3 mnd på rad

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg må si jeg er veldig takknemlig for at jeg har det så herlig for tiden . Det er alltid med meg alt eller ingen ting . – Så jeg jobber målrettet så klart å tenk jeg glemte å feire nå på søndag at jeg hadde jubileum igjen ? det er helt sykt jeg hadde jubileum har jobbet nå 2 år også 3 mnd på rad – Ikke verst ? dette er en styrke prøve som jeg ikke helt kan anbefale om du ikke er godt nokk trent. Det er tøft å jobbe slik som jeg har gjort men , det har gitt meg mye erfaringer som jeg er så takknemlig for at jeg har tilegnet meg .

 

 

Nå er jeg inne i 2 år og 4 mnd som er helt akkurat andre søndagen i januar . Det er helt sykt vi ruller på her med dager , uker å mnd så vi kan med hånden på hjerte si jeg klarte det igjen . Det er i grunn få ting jeg ikke nailer egentlig det er menn som jeg aldri jeg helt har klart å knekke koden på de jeg liker er opptatt eller har ikke min interesse . Jeg fikk for øvrig Undertøy i posten her om dagen i fra en som følger meg på Tik Tok . Det var spennende . Jeg trodde dette i grunn skulle bli en bare bløff med ord . Som de aller fleste gjør da de sier en ting så gjør de det motsatte men her nei jeg fikk veldig flott under tøy så jeg må vel vise verden dette en dag . Akkurat nå er jeg overveldet at jeg faktisk fikk dette at jeg må si jeg må jo være litt attraktiv da en får slike ting i posten .

 

 

Jeg jobber bort både mann også ekteskap

 

 

 

Den krote perioden min da jeg var gift med barna sin far , så var jeg også veldig oppslukt i jobben dette å få tjene sine egne penger . Dette med å bygge opp mitt var super viktig for meg . – Selv om jeg var gift så ville jeg ha en god inntekt selv . Hvorfor jeg akkurat da higet etter det , er nok den gründeren som er godt i meg . Som tikket frem å måtte ta mer plass. Jeg har alltid likt å jobbe mye å ha mange jobber samtidig har aldri vært noe jeg ikke har taklet. Det er en grunn for at jeg i dag takler alt presset jeg er i å står i som jeg vet ingen jeg kjenner hadde taklet . Det jeg i dag står i er for tøft for de som ikke tåler å ha det litt magert i perioder i livet sitt.

 

Etter regn kommer alltid sol

 

 

Jeg har en plan med alt jeg gjør å jeg tenker at det jeg holder på med må interessere meg for at jeg orker å legge min interesse i det. Ser dette nå tydelig jeg følger opp alt selv i min bedrift å har 100 % kontroll på alt , det er betryggende at jeg lære så meget i denne perioden da det har vært litt røft men ser nå mer lys i tunellen enn jeg gjorde for en stund siden . Det å vite at kjeften min er verd flere millioner er ikke verst . Det å klare å få andre til å kjøpe så hadde de sagt at de ikke skulle ha noe . Det er en god selger som alltid klarer å legge frem det slik at kunden selv hadde sagt de ordene selv . Det er en kunst å være en selger som jeg , men det er krevede en kan ikke be de dra til helvete om de ikke skjønner hva jeg mener . Det er en slik kunst at en må smile også snakke vennlig selv om en ikke liker de. Dette lærte mor meg da jeg var ett barn , jeg var ikke så lære villig da men jeg skjønte nå i sendere tid hvorfor jeg burde ha lært meg dette. Det handler om å jobbe å ikke vise følelser selv om en har de. Dem skal kunden aldri se slik at ett salg kan gå ut av hendene til meg . Det å vite at gammel tante Helma Holmen stammet opp skattevesenet da de var til henne . De syntes hun ikke hadde ett godt nok regnskap i den tiden men gammel tante hadde 2 spikere på kontoret med regnskapet . Penger inn og penger ut , alt var i den skjønneste orden etter Helma Holmen sin oversikt . Jeg hadde skattevesenet for å se på kassa mi jeg sa med en gang hva jeg kunne å ikke . I ettertid måtte jeg le for jeg hørte Helma Holen i sitt møte med de , å jeg var akkurat like myndig med de jeg også. Jeg hadde alt i orden så jeg hadde ingen ting å frykte , det er jo nettopp dette som er artig å kan le av i dag.

 

 

Hvordan har du klart å stå i alt alene

 

 

Det er en prosess der jeg bare har holdt motet mitt oppe der jeg har gledet meg over små ting som har gjort at jeg har hatt motet mitt oppe for å klare meg . Dette med å prestere er jo akkurat som en idretts utøver en vil jo ikke gi opp like før målstreken . Akkurat det sammen føles det å være grunder . En må jobbe på å da jeg ser åpning så smeller jeg til . Jeg er en seig karakter som har vært i mye uvær før. Jeg tåler en del men jeg merker at nå har jeg blitt enda mer hardhudet pga av prosessen jeg har vært i så tåler jeg mer også er jeg blitt 1000 ganger mer myndig om jeg må. Da sier jeg bare stakkars de som sitter i den andre enden . Jeg hadde i grunn passet meget godt til å være en advokat så da jeg var yngre var det jo i grunn dumt at jeg ikke tenke mer på det. I grunn så har jeg det veldig topp lever ett perfekt liv der jeg har dyrene som mine nære venner også mine barn som de jeg bryr meg aller mest om . Det er de som løfter meg opp da jeg ligger for telling . De er det jeg jobber for de skal en gang arve meg . Så jeg må håndheve arven til de mer også gi de tilbake akkurat det de fortjener.

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg