Yes jeg bare gjør det

Hei kjære leser ❤️

 

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg.   I fikk mye bedre vær enn jeg hadde forventet. Nydelig å sitte ute mellom kundene.

Det gleder meg veldig å kan nyte stillheten og bare lytte til naboen eller fugler. Å kjenne vinden blås håret litt. Å det er varmt da har sommrren kommet 🥰

I dag har jeg fått gjort litt variert jeg her hjemme. Det er nydelig å få gjøre litt her mellom alt.

Kjenner på at kroppen min trenger to å harmoni, bare å ladd opp batteriene mine er noe jeg så avgjort trenger.

 

Ved å jobbe intens i snart 6 mnd   uten fri det kjennes på kroppen. I helgen skal jeg ha mat gilde med i alle fall 2 av mine barn. Det gleder jeg meg til. Det er kjempe lenge siden sist vi hadde en nydelig stund sammen.

 

For meg så er det å gjøre ting som gjør meg glad det som løfter min energi opp. Det å mestre hverdagen og samtidig det å, se hvor dyktige jeg egentlig har vært.

Takknemlig for at jeg ble den feilvaren så jeg kan brules til det aller meste.

 

Når vi merker mestring å ser de metoder som en har brukt fungerer. Så er en så avgjort på rett vei til videre jobb også utviklet meg mer.

Som jeg har skrevet før så er jeg nå. Meget kreative å kjenner jeg brenner for å realisere mine indre drømmer. Så ja da må jeg faktisk bare do IT.

Skal gjøre et forsøk på å lage ulike kremer som jeg kan bruke på sår også smerte lindrende krem.

Bare bruke ugresset som vokser rundt oss. Vet ikke helt hvorfor jeg har blitt så kreativ sjerl.. Men det inspirere meg enormt 🥰

 

Skal vise hvordan jeg lykkes med det når jeg starter opp. Er noe som jeg ikke kan gjøre helt må med en gang. Å noe må jeg vente litt med.

Det å hele tiden ha mål også gjøre det som inspirerer meg der og da, merke jeg godt at det er noe som løfter meg mer opp å samtidig så får jeg livskvalitet av å være i denne vibrasjonen.

 

Ved å reflektere over hvor vi ønsker å være, hva vi ønsker å oppnå osv.

Så manifestasjoner du det ved å sende ut det signalet.

Vi er da i den vibrasjon, å den energien er også det vi søker også har.

Ønsker du å oppnå mer i livet ditt?

Så endre ditt fokus på hva tenker.

Tenkt å reflektere over hva du vil ha mer av. Så merker du at du tiltrekker deg hvordan dine Tanker er.

Skap deg en nydelig Fredag.

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg