Yes endelig 🙏

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i ettermiddag?

Jeg har det bra å takknemlig for at jeg har lykkes med mine mål i dag 🥰 nå er Veileder Weronika ble opprativ i dag ♥️ nå er fjerde inntekt kilde i orden ❤️

 

Sitter nå på Barista å nyter en kaffe i god omgivelser nesten ikkje kledd for denne anledningen men tror det går bra 😉 ved å gi litt mer fan så tror jeg at vi kommer lenger enn vi først trodde. Jeg kjenner gledes rus å en god lykke nå. Tenk at jeg har skapt min egen bedrift å den vokser hele tiden. Det som er mest artig er at jeg ser nå tydelig at jeg har lykkes. Å det er ingen selvfølge når jeg ser rundt meg hvor mange som har gått konkurs så er jeg meget takknemlig for at jeg har lykkes med å få betalt for skatt og moms uten noen form for problemer. Når en vet hvordan det har vært. Livet kommer til å smile fremover meget takknemlig å ser nå bare løsninger for fremtiden. Når du Lykkes med det som er tungt så åpner det opp for mye mer fremover. Jeg gleder meg til satse videre på mine nye produkter.

Det er mange fornøyde gjester her på barista hyggelig plass er det. Godt å bare sitte her alene å se ut i verden. Mange som er i byen nå. Jeg har jobbet hele tiden i år. Å jeg trenger snart å ta meg fri tror jeg. Vet ikke helt om jeg klarer det men må det for å finne mer balanse også harmoni.

Hvordan klarer vi å stå på litt mer enn vanlig uten fri det er det utrolig mange som har spurt mæ om. Jeg har en unik måte å jobbe på å jeg gløder så for utviklingen å jeg ser jeg har vokst i denne perioden. Nå skal jeg klare å få mer en 6 skiftet tall på bedriften min.  Det er målet mitt etter at jeg har lykkes med jobben så langt. Det er realistisk å gjennomførbart.  Jeg må bare være litt flinkere til å ta meg fri.

Det gjorde seg å ta en liten pause fra jobben i dag å få meg en liten kaffe på Barista var veldig hyggelig. Lena venninna mi er meget effektiv å dyktige. Hyggelig å se.  Anbefaler alle til å ta turen innom.

 

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg