Yes det stemmer 💥💯🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det?

Bra håper jeg at du har det i dag.  Jeg nyter nå litt kaffe her å bare er.  Takknemlig for å ha mye som egentlig skal skje rundt meg.  Takk for at jeg klarer å se verdien av det jeg gjør.  Jeg har en meget bestemt måte å være på.  Jeg er klar over det.  Men inni meg er jeg myk.

 

Ved vår erfaringer så gir det oss mer tygnde for å få det bra i vårt liv . Jeg har den visjon At vi er vår egen lykkes smed.  Hva jeg mener her er faktisk at vi alle må ta et ansvar for hvordan livet vårt skal være.  Ikke gå å ha det jævlig uten at du gjør Noe med dette.  Så får du balanse mellom alt i livet ditt.

 

 

Jeg føler akkurat nå at jeg er I mellom alt…

Livet mitt er akkur passe spennende til tider føle jeg at det er litt for mye.  Veldig surrealistiske egentlig å ikke ha kontroll over noe som skjer. Men det gir meg  òg en styrke siden jeg nå klarer det jeg egentlig ikke helt har kontroll over.  Surrealistisk at jeg har fått gjort så mye som jeg egentlig ikke helt har forstått selv at dette er lille meg som har realisert å gjennomført. Jeg kjenner kroppen min snart trenger hvile.

 

I veileder samtale

Så blir det så tydelig at tittelen vår betyr i grunn meget lite. Da vi er i ubalanse mellom alt.  Jeg er nå mer bevisst på fremover hvordan jeg er i møte med andre mennesker.  Ser jo tydelig at mange er veldig for seg selv.  Å de er ikke flink til å invitere andre inn i sitt fellesskap. Er det da rart at mange kan føle seg enorme? Merkelig egentlig at en ikke ønsker å inkludere flere.

Manifestering fungerer

 

Mange  mennesker skjønner ikke helt hvordan du manifesterer dine ønsker og liv.  Det kampen jeg fortelle deg.  Ditt fokus å hva du selv sender ut er også dette du manifesterer inn i livet ditt. Altså fokus på målet og hva som er ditt ønske.  Jeg gjør opp alltid regnskapet på hva jeg oppriktig ønsker å tiltrekke meg.  Det som skjer er at jeg mottar absolutt alt jeg bestiller meg.  Derfor så tenker jeg kun på Gode ting,  som jeg ønsker for meg selv og mine barn spesielt å mine venner. Ved å gi litt til andre får du alltid igjen. Til alle dere som er gjerrig,  ikke ønsker å dele med andre mennesker.  Dere levere i knapphet. I en negativ energi.  Ved å leve med å dele å inkludert så er du i harmoni mellom alt.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg