Yes det har jeg ikke gjort før men det …

Hei kjære lesere ❤️❤️❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, tenk vi er kommet til juli å ny mnd . Det er i grunn ikke til å tru at tiden flyger så innmari hurtig . Dette med tid er litt underlig i å med at tiden den tar oss veldig hurtig av sted der vi kan nyte eller gjøre våre ting som vi liker å holde på med.

 

 

Slik som jeg som aldri tar meg fri helt, jeg trives veldig godt med å ha noe jeg kan gjøre  – Det er akkurat som da jeg ble sent til Løkta som barn å være der ute en hel sommer å være sammen med mine besteforeldre. Der lært jeg veldig mye som jeg kna i dag, den tiden med de er noe jeg ikke hadde ønsket å være foruten . De lærte meg alt jeg kan i dag evig takknemlig for det. – Litt underlig egentlig at en ikke satt mer pris på dette før , men da var jo alt slikt i grunn gørr kjedelig . Det som jeg i dag drar nytte av .

 

 

Takknemlig for en flott juni mnd

 

Jeg har ikke fått regnet på tallene for juni men jeg har som sagt ikke bevilget meg en eneste dag fri som sagt jeg gleder meg til å få regnet ut hva klarte jeg å utvikle i juni ? dette er alltid like spennende så jeg setter enormt pris på alt . Dette med å se ting mer tydelig  nå hva gjorde jeg egentlig å hva la jeg ned . Dette er i grunn helt sykt hva jeg har klart å utrette selv helt alene . Det gjør at jeg blir veldig takknemlig å stolt over meg selv . Nå er det bare en ting å det er å bestemme seg for neste steg at jeg skal klare mye mer å nå mine mål som jeg ønsker .

 

 

Men det blir først litt feiring med en by tur nå i dag…

 

Jeg skal se litt folk jeg gleder meg veldig til det. Dette med å være sammen med andre gjør noe med oss . Dette er noe helt eget at en kan nyte å være ute . I dag er været så nydelig at vi kan nyte en sommerdag til ute uten å tenke på å fryse. Det er noe jeg oppriktig dette jeg alltid gleder meg sykt til vært år . I år hadde jeg så mange planer også prosjekter her som jeg ikke helt så for meg i fjor. Dette med at jeg alltid finner på noe nytt her er bare hyggelig også gjør dette mye med meg selv . Jeg gleder meg veldig til å ta fart på mine andre prosjekter men en må ferie litt med hva en har pr nå klart å lykkes med. Dette med å ikke se alt like klart som en gjorde før er vel sikkert fordi jeg hadde mer tåke syn jeg så kun det jeg brydde meg om. Dette med at jeg ser mer nå er fordi jeg har åpent blikket mitt mer for å se å være takknemlig for det lille jeg faktisk har i dag. Det hjelper på ved å kan få manifestere mer goder til meg også mine barn . Dette med å leve i takknemlighet å ikke minst se for deg det du ønsker så er det nærmere . Dette er blitt min hobby med at jeg manifestere mitt drømme liv som jeg liker .

 

Det er alltid så godt å ta seg en by tur å se på mennesker som en ikke ser for ofte.  Jeg elsker det å se på livet å leve. Da føler jeg at jeg har det nydelig å er med i samfunnet. Dette med å være inkluderende i andre sine liv er noe som er viktig for meg også deg. Dette med å være alene hele tiden er ikke ok, da blir vi bare ensom eller at vi endrer oss fordi vi ikke tar inn det vi trenger av gode energier. Det blir stas å lufte meg litt å håper du får en fin lørdag du også.

 

Jeg har barn som alltid ringer meg da de skal hjem i fra fest eller til fest så jeg hadde en liten kjøring på de i natt. Dette med å bli vekket opp igjen for å måtte hente så ble det ikke noe av . Det er litt røft på en måte men glad de uansett ringer meg så jeg kan stå til hjelp for de . De er mitt alt uansett så er det bare å sove videre igjen å takk og lov at jeg sovner lett.

 

 

Planer for weekend

Jeg har ikke annet planlagt enn at jeg skal få startet mer på det jeg holder på med her hjemme mellom veileder jobben – Jeg tar meg aldri fri i fra denne jobben . Jeg kan jobbe døgnet rundt så jeg jobber hele tiden mens jeg er oppe å alene hjemme . Det har blitt mitt ritual . Å i Juli fikk jeg nesten 200 samtaler med de som ringer meg også jeg hjelper. Det er litt mellom alt annet her .

 

Jeg holder på å knote litt ved å skal lage meg ett røykeri som jeg har lenge hatt så lyst til å få gjennomført . Dette er ett prosjekt som tok litt lengre tid enn jeg hadde selv sett for meg men det er det i grunn med alt en gjør for det er alltid noe annet jeg må gjennomførte før ikke sant. Det blir uansett veldig godt å få det satt i gang . Skal starte opp da jeg kommer i fra byen i dag så kan jeg fortelle deg hvor lett eller vrient det er .. jeg vet jo ikke hvordan det skal gjøres har jo bare sett for meg dette i mitt kreative hode. Dette med å bare se ting er blitt min greie . Det er nydelig også ha denne evnene å kan gjøre det.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg