Woow weekend igjen 💥😁🥰

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det I dag?

Jeg har det utrolig bra I dag jeg nyter stunden mellom alt her. Spiser litt god mat å drikke litt kaffe å jobber nå mellom alt.  Godt at jeg kan nyte livet mitt litt mellom alt her.

 

Fredag og weekend.

Hva er dine planer for weekend? Jeg ønsker å jobbe målrettet fremover.  Å kommer ikke til å ta å gjøre noen sprell her.  Vil veldig gjerne ha en rolig og god helg følelsen så regner med at jeg får det akkurat slik som jeg ønsker.  Har en sønn som er på kjøre tur . De kommer hjem igjen enten i dag eller i morgen.  Liker egen ikke dette med at de er på reise. Men må godta det siden de er voksne å er ansvarlig selv for sitt eget liv.  Selv om mamma hjerte er ikke alltid like enig om at de skal bestemt alt selv.  Dette er I grunn en overgang mellom å slippe barna fri ifra oss.  Jeg har enda vanskelig når jeg vet at han er på reise. Han liker egen ikke å forteller meg at han skal kjøre siden han vet at jeg bekymrer meg.  Mulig han får på denne turen tid til å legge blomster på grava til mamma.  Så hadde det vært veldig hyggelig.  Siden mamma ikke er gravlagt her på Mo I Rana er det ikke så lett for meg å ta turen dit. Jeg har egentlig ikke noe godt om den plass hun er gravlagt.  Jeg har aller mest lyst til å få henne flyttet til Mo I Rana,  så jeg har mulighet til å kunne ta turen innom mammaen min.

 

Veileder privat og Veileder fast

Jeg er mer og mer takknemlig for å være i det jeg ønsker å være I.  Takknemlig å ser pengene ryr inn nå . Vi må fokus på positivt.  Dette må vi alle sammen gjør for å klar å ha det godt I livet.

 

Vekst og utvikling

 

Jeg har erfaringer med å utvikle meg veldig på alle nivåer. Enten i vanlig jobb eller i min gründer jobb eller i salgs jobber. Det som er en felles nevner er å alltid tro at du lykkes med jobben din.  En ting til som er viktig.  Du må elsk jobbene dine. Du må være entusiastisk å like det du gjør. Jeg hadde aldri i verden klart å jobbe så mye som jeg gjør.  Om jeg ikke hadde trives i jobben min.  Viktig å glede seg til det vi skal realisere å gjøre. Det skinnende tydelig igjen oss hva som gir oss positiv energi.

 

Jeg har i år egentlig løfta meg opp flere ganger.

 

Takknemlig for at jeg har gode venner opp igjennom årene. Som jeg har hatt ved min side hele tiden.  Vennskap er viktig for å ha det bra . Vi trenger å sosisliser oss med andre enn kun oss selv.  Ved å ta kraften i oss å bruke til mye spennende ting.  Gjør at vi er mer i balanse mellom alt.  Jeg ser nå mer tydelig at jeg har alt som skal til for å lykkes med mine drømmer å mål.  Takknemlig for at jeg klarer det.

 

Takknemlig for at jeg har lykkes å igjen ser nå et mønster over at jeg klarte dette.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg