Woow tenk 1 søndag I advent 💯🥰❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

For en nydelig morgen i dag,  sto opp i 5 tiden i dag.  Litt tidlig opp .

Godt å få startet dagen egentlig litt tidlig å få gjort litt her hjemme.. morgen stund er godt i grunn.  Ser tydelig nå at vi fikk en meget god helg her . Rolig å jobbe mellom alt her.  Ser litt på tv mellom veiledere samtalene.

 

Supert å kan bare gjøre litt å nyter livet egentlig veldig.

Weekend stund går veldig fort synes  denne helgen går så fort.  Å jeg hadde egentlig tenkt at denne weekend skulle vare litt lenger.  Men jeg ser nå tydelig at tiden nå må jeg bare nyte veldig godt.

Jeg hadde satt lite på agendaen min denne weekend,  fordi jeg ønsker å koble ut litt å bare være meg også.  Trenger å ha helt ro .  Å det gir meg beste balanse mellom alt her.

Dette med å ha ingen forventninger til fremtiden.  Så gir det oss mer avslappet forhold til alt.

 

Jeg har bestemt meg for å skru ned mine forventninger til alt og alle.  Ved å gjøre det så gir jeg meg selv litt mer kvalitet tid. Når du har forventninger til alt som skjer. Så blir jo spekulasjoner og hode overtenker mye. Ved å skru ned å la ting kom til deg så har du mye mer energi til å fortsett med det du gjør å kan ha det mer godt med deg selv ved å slippe å bruke tid på å overtenke .

 

Tenk første søndag I advent i dag 🔥

Helt surrealistisk at tiden går så fort nå I neste uke er det desember.  Litt rart å godt på en måte.  I neste uke har jeg mye spennende planer.  Jeg setter meg hele tiden nye spennende mål . Samtidig som jeg ønsker å ta meg mye mer tid på kun meg og mitt.  Motivet for fremtiden er å ha roen å kan ta meg litt mer fri fra jobben.  Neste år blir det tur sammen med ungene.  Skal ta de med meg til Lofoten. Så planlegger nå litt tur for når vi kan dra.  Godt å planlegger å ikke minst for meg å ha noe annet å fokusere på.

 

Viktig at jeg har det bra i livet mitt.

Jeg fokusere vel mye på jobben og karriere.  Jeg ønsker å dele opp litt nærmere med å I perioder kun bare være privat.  IKKE så lett å være privat når jeg har stikket meg litt mer ut som jeg gjør.  Føler i alle fall at jeg nå I perioder ønsker å være mye mer annonym.  Det gir meg egentlig litt perspektiv på kun meg selv å mine verdier.  Hørtes sikkert rart ut men selv om jeg er gründer,  blogger,  har flere jobben og hatter på. Så ønsker jeg også i perioder kun å være meg privat.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg