Woow mandag ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Endelig ny uke å mandag 🥰 hvordan har du det i helga? Bra håper jeg.
Helga mi ble mest jobb å litt hus og hjem ting å gjøre.

Denne weekend var jeg bare hjemme ikke noe kafé tur eneste at jeg hadd tid sammen med ene barnet mitt. Vi har go relasjoner mellom oss alle fire. Det er genialt må ikke prate med hverandre vær dag. Om du skjønne.

Den ene er på tur hjem nå ifrå ferie så det blir godt å få de hjem. Snakket nettopp med for å høre hvordan de hadde det. Jeg har blitt enormt lik hvordan min mamma var over for meg da jeg var på tur. Hun ringte meg hele tiden, dette har jeg kopiert, men har klart å blitt mer rolig å ikke tenk det værste hele tiden.

Det å være konstant redd for ungene er ikke helt bra men jeg har måttet jobb mye med meg selv.
Har en avtale med de at de kan sende meg en melding hvor de er så jeg slipper å være bekymret. Det funker ikke helt de skjønner ikke helt problemet mitt 🤣🤣🤣
Så da må jeg bare følge med på alle sosiale medier.
Vi nærme Oss halveis i juli sykt at tiden har gått så fort. Jobber jo alt for mye i forhold til hva som er normalt. Jeg er jo ikke normal så da er jeg jo innafor ikke sant 😉

Jeg har så godt av å ladde opp batteriene å det har jeg også fått til å gjøre. Denne Weekend med jobb med veileder samtaler i tillegg.

Livet er ikke bare å presentere det er også å nyte livet å gjøre noe utenfor din konforsone.

Det å gå litt en annen retning for å gjøre endringer så har du plutselig en ny vri på alt.

Vi må våge å tørr å stå opp for våre valg så får andre mene akkurat hva som helst. Det bryr meg ikke i det hele tatt hva andre tenker om meg.

Bortkastet energi å sitte å spekulere i hva tenkere han eller hun over meg..
Når vi slutter å bry oss så er vi så mye mer avslappet og mer med i alt.

Det har null verdi å måle oss opp mot andre mennesker sin fasade. De sliter garantert med noe selv som de ikke forteller dæ.

Å gå med et konstant på tørka glis er heller ikke normalt. Det er noe vi må erindre å huske på.

Juli er sommer mnd noe vi bare må nyte fult ut. Jeg gleder meg til vær dag jeg får stå opp selv. Selv om det kan se ut som jeg har laken skrekk siden jeg knapt finner sengen.
Sommer natta er noe som er nydelige å det å nyt dagen godt er viktig.

Vi snakkes kjære deg.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg