Woow kun 3 dager igjen 💯❤️❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det fint I romjula.  Eller nå er det jo egentlig nært nyttår feiringen.  Jeg gjør opp regnskap alltid for hvordan årets tøffeste år har vært.  Jeg kan ikke si at dette året har vært lett å glamour.  Det har vært tøffe tak å må si jeg er glad for å ha klart å stå i dette.  Jeg har I perioder fått litt større utfordringer å har klart å løse problemet men må være ærlig dette året har vært meget tøft.

Resultater kommer ikke av seg selv

 

Jeg trivdes veldig godt med jobbene mine å må jo det når jeg klarer å jobbe målrettet fremover som jeg har gjort til nå.. å resultater ser jeg jo seriøst tydelig at jeg har fått til selv om jeg egentlig kjenner jeg er ikke kommet så langt.. som over hode kunne vært mulig ved å ha jobbet hele dette året.. nå er det 2 dager igjen å de skal jeg klare ❤️

 

Takknemlig for alt

 

Jeg har virkelig mye å være takknemlig for å det er det en må se på som aller beste.  I stedet for å måle oss opp på negative tanker.  Vi blir flinkere til å få realisert alt. Jula ble veldig hyggelig,  vi fikk en nydelig feiring her jeg å kidsa.  Ble en dag så var jeg meget takknemlig for det.  Livet er levende å det er Ikke alltid like lett å dele oss opp merker godt at kroppen trenger hvile å bare være. Merker godt at jeg trenger hvile kommer flere dager der hvile er et fremmedord så ja vi må bare våge å gjøre noe helt annet enn det faste vi gjør.

 

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

 

 

Kjærlig hilsen

 

0 kommentarer

Siste innlegg