Woow det skjer ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan er dagen din i dag? Jeg sov meget godt i natt, å la meg i grunn tidligere enn vanlig.

Godt å starte en ny uke opplagt som jeg er nå.

Jeg har en sønn som var i Oslo i helga, nå er han på tur hjem. De vet at jeg er meget redd for de at dem vil ikke bekymre meg unødvendig.
Men i går kveld fikk jeg en fornemmelse at de ikke kom med fly hjem.. Som planlagt. I alle fall var det det som ble sagt til meg.

Som mamma skal vi ikke vite alt men i går kveld så skjønt jeg at han hadde kjøpt seg en ny bil igjen.

Til tross for det så klarte jeg å slappe av ofte så må jeg få kontakt med de. Å det er ikke alltid like lett det.

Mine barn er jo myndig alle sammen å jeg har ikke noe med egentlig hva de gjør. Selv om mamma hjerte i blant ikke helt klarer å la være å være den irriterende mammaen som alltid må spørre hvordan det går osv.

Tenker at det er en go egenskap at jeg viser omtanke for de.

Mandag å ny Uka igjen må si dagen går fort unna.
Mandag er en ny start på noe vi ikke har kontroll over. Jeg er meget takknemlig for at jeg har det så bra i livet mitt. Det gir meg en nydelig energi til å stå på litt mer enn vanlig.

Vi har bare noen dager igjen av august å starter denne uken på september.

Helt sykt å snart har mellomste bursdag så det går unna.

Når jeg ser på mine barn så er jeg meget stolt over de. Det er så mye godt i de at jeg er så takknemlig for at jeg har de i livet mitt.

Jeg har litt planer for denne uken som blir jobb relatert. Jeg har litt for høye krav til meg selv. Men når jeg ønsker å komme på nivå etter mye tap som jeg har stått i pga av nedstegning så er jeg nødt til å jobbe som jeg gjør.

Er faktisk blitt enormt lei av å svare å må du jobbe, du kan vel prate litt? Når jeg har bestemt meg for å jobbe så må jeg få gjør det uten å bli masa på via utenforstående. Bare det å svare mange på melding som jeg ikke kjenner men de ønsker mer enn jeg orker å være med på.
Det blir jo også kleint.

Er sikkert et luksus problem men når står i det jeg gjør nå.

Hvordan kan vi klare å utvikle seg uten at en tar fri å ikke har ferie.

Jeg har alltid tid til å relex det gjør jeg ofte, mediterer og kobler ut verden. Ved å gjøre det så får jeg mer energi.
I tillegg må jeg kun være sammen med mennesker som har god energi, klarer ikke negativ energi det tapper meg helt. Jeg er meget sensitive så merker alt som skjer rundt meg.

Jeg gleder meg masse til denne uken så vi kommer til å få det mye bedre på alt som skjer.

Jeg har lykkes med jobben mine å ser nå at alt jeg gjør blir suksess til slutt. Jeg har trua på jobben min å ikke minst jeg stor trives å det er viktig ❤️

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg