Woow året siste uke 🤣❤️🎅jubileum denne weekend å

Hei hvordan har du det I dag?

Håper du får en nydelig dag jeg la meg sent I natt jobber egentlig alt for mye… men dessverre slik må dette året bare bli. Jeg har det utrolig bra å koser meg.  Viktig å bevilge seg mye søvn å være I balanse mellom alt her.  Jeg trivdes veldig godt med jobbene mine,  tilværelsen liker jeg meget godt.  Jeg Holder på med å se på hva jeg skal ta action på til neste år.  Jeg har nå nesten komme i mål med det negative.  Ingen dager er like.  Derfor jeg må jobbe for å komme I mål med dette.

Ikke  alle som er like rause mot sine kunder

 

Jeg har åpnet for massasje i jula,  det er fantastisk mange mennesker som booke tid for å få ladde opp batteriene sine.  Har fått tilbakemelding fra en av mine mange faste kunder.  Hadde det ikke vært for meg så hadde kunden måtte ha sykemeldt seg.  Så jeg er veldig takknemlig for at jeg gjør en forskjell der ute blant kunder. Artig å meget rørene.

Takknemlig for

 

2 juledag var jo før I tiden veldig folksomt her eller i min Barndom.  I år er jeg alene å har det utrolig godt.  Trivdes veldig godt med å ha ro rundt meg.  Det er veldig godt.. jeg liker å kunne nyte stunden mellom alt her.  Å slippe å ta hensyn eller må ta hensyn. Noen ganger så er alene tid Noe av det beste jeg vet.

 

 

Jeg gleder meg virkelig til

 

Alt som skjer rundt meg jeg jobber med regnskapet å ser tallene ifra i år. Så er er det nå kun denne uken igjen å regne på dette er jo egentlig veldig sykt.  At årets siste uke er nå. Jeg må si joda jeg kjenner på kroppen min at det er snart ferdig med dette året.  Men jeg er så Takknemlige til alt som jeg har fått gjort i  løpet av dette året.  Alt som jeg har lykkes med.  Takknemlig for å ha realisert.  Snart starte jeg på mitt 6 år i bedriften min.  I denne uken er det jubileum igjen på søndag har jeg jobbet I over 1 år uten fri.  Det er jubileum I seg selv å spekulere å se hvordan dette året blir totalt. Dette gleder meg virkelig.

 

Ønsker deg en finfin kveld ❤️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg