Wooow jubileum igjen bare en uke for sent , 2 år 8 mnd uten fri ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 


Hvordan har du det ?

Bra håper jeg at du har det i dag. siste dagen denne weekend å jeg må si dagene de raser av gårde her . Det er mer vår nå takk og lov for nettopp det. Det er givende å se at vi slipper mer av vinteren for å tilbring mer tid i naturen med å se grønne enger å være til .

 

Denne weekend har jeg fått

 

 

Dette med å ladde opp batteriene mer for å kan være til er noe jeg ser oppriktig frem til vær helg som kommer til oss. Dette gir meg så mye mer overskudd for å vokse også ha det så mye bedre . En merker godt da en er i balanse og harmoni mellom alt her . Det er en deilig energi for å være konkret også ser jeg nå mer hva jeg vil være å ha det fremover.

 

Dagene de dessverre alt for fort da en nyter tiden med alt vi holder på med her , jeg har flere prosjekter her . Så jeg har alltid mye som jeg må få gjennomført vær dag . Dette med å bygge ett nytt prosjekt så er det noe jeg ikke bare liker godt jeg bare elsker å få realisert mer av mine planer også drømmer. Det skjer i grunn mye rundt meg . Jeg har allerede store  planer for her hjemme i år. Det er mye som skal endres å noe jeg skal tilføre . – Bare dette med å male endrer energier. Jeg er ikke så glad i de fargene jeg hadde før , så da gjør vi det så enkelt som å endre å jeg trodde ikke at i fra en blå farge til gul skulle bli så stor forskjell . Det var merkbart å jeg må si jeg likte veldig godt å mekre meg at det blir bedre og bedre.

 

 

Spennende tider er i grunn hva vi legger i livet vårt

 

 

Dagen i dag var meget fin med å være på tur sammen med ene barnet mitt også min tremenning . Det er så hyggelig å skape godt bånd mellom oss her . vi trenger å være i god energi dette gir meg mer energi tilbake ved å være sammen også se andre som gir meg glede. Dette med å være sammen å knytte bånd gir oss alle en god feeling for å være til. Vi trenger å være viktig for andre å ikke mist være for de en bryr seg om. slike studer gir meg veldig mye tilbake .

 

 

Jeg gleder meg slik til å kunne få skape mer her hjemme , ved å endre masse mer her ute i hagen . Dette med å bygge på lufte gården til dyrene mine . Dette med å endre den gleder jeg meg så til. Dette å se hva som var bra også hva jeg skal endre. Det gir meg god energi ved å ta selv kritikk for det jeg ikke gjorde så bra. Det er noe eget med å gjøre ting for meg selv . Jeg bare elsker å være den karakteren som ikke er akkurat som deg . Jeg liker å bryte meg vei å gå min egen vei alene . Det gir meg veldig mye tilbake å jeg gleder meg til å få henta mer paller her for å bygge videre på de prosjekter som jeg startet på i fjor. Det er slik at i år skal jeg starte tidligere å jeg bare elsker det jeg .

 

 

Å gå inn snart i periode med å ha jobbet vær dag i snart 3 år er meget magisk . Dette er ikke helt til å tru med alt jeg holder på med i tillegg til alt annet en jobbene mine. Det er spennende å ikke minst utviklende . Dyrene de tar mye tid å det er veldig givende . De gir meg mer livskvalitet enn jeg hadde trudd. Det gir meg livsglede også er de så fascinerende fine . Hadde ikke sett for meg at jeg skulle glede meg så til and men de er så herlige karakter at jeg bare digger deres personlighet . Dette er i grunn en reise jeg bare gleder meg til å være med i . Jeg har lært så mye i denne perioden som jeg overhode ikke har ønsket å vært foruten . Så takknemlig for absolutt alt .

 

 

Ny epoke på tur

 

Våren gir oss et ekstra kikket for å ta mer action for å bestemme seg for å gjøre mer av det som gir mer energi også glede. Jeg har bestilt masse sement som jeg skal ta i bruk om ikke så veldig lenge her på tunet mitt. Det blir herlig å kan få endret her å satt i gang mer av det som måtte avvente da vinteren kom fort å brutalt – Takk og lov for vi har flere årstider .

Jeg har fått jobbet mer med å lage salver her med ringblomst salve så var gøy å se at jeg fikk dette mye mer til enn sist jeg gjorde det. Det kommer ikke helt av seg selv men jeg også du lærer av å gjennomføre de vi brenner for. Noe tar litt lengre tid men det er en prosess vi alle er i som er fin også ikke noe vi skal være redde for i lærings prosessen . Jeg er i en retning som jeg vil være i mer kreativ flyt som gir meg mer igjen i mitt liv. Det jeg også du sender ut mottar vi tilbake . Derfor så er det å være i rett energi for å være i balanse mellom alt her . Jeg føler at jeg er mer mot målene mine enn jeg var før så jeg gleder meg veldig .

 

Ett godt liv betyr ikke å ha alt nytt eller å måtte ha alt perfekt det handler om å ha det godt med seg selv også de en bryr seg om. Jeg er på denne rette plassen jeg , der jeg nyter livet mitt med det lille jeg har å deler gledelig med alt jeg har til de jeg har nært meg . Dette med å gi litt av hva vi har til å kunne nyte tiden godt. Så har vi mer vekst for å se livet på en bedre måte. Det klør faktisk for å kunne jobbe ute i hagen min å bare være til det gleder jeg meg veldig til.

 

 

Håper du har det fint å kan nyte siste del av søndagen din godt. Selv skal jeg hente opp en komfyr om litt med litt hjelp av ene barnet mitt. Så får dere andre bare nyte dagen godt.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg