Weekend og jobb gleder meg ♥️booket tid hos Gruben Massasje ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Dagen i dag er litt mer høst også er det helg følelse i dag ❤️

Glede meg alltid til helg jeg gjør du også det?

Håper denne helgen blir fin å samtidig er det godt å se at alt går så mye bedre etterhvert i alt en foretar seg.

Takknemlig for at jeg har lykkes med det jeg jobber med. Jeg har fått et nytt regnskaps program som jeg ikke heilt har skjønt meg på 🤣🙈 teknologien er ikke alltid like lett 😉 kjekt når jeg har barn som er rå på akkurat det.

Fikk god hjelp av sønnen min ❤️ så nå er min første faktura på lønn ifra blogg.no sendt ❤️Hvordan skal vi klare å gjennomføre en forandring om vi hele tiden bare gjør alt akkurat som vi alltid har gjort? Da får vi ikke endringer å vi stagnerer.

Jeg er glad for at jeg har flere jobber som jeg skal være mye mer dyktig å fordele mer hvordan jeg ønsker vekst og utvikling i de fire jobbene mine.

Hva gjør vi for å få vekst vi må sette oss opp mer tydelig mål for hvordan vi ønsker å ha bediften vår. Hva er målet vårt å igjen sette tydelig tall for hva som en ønsker å nå av inntekter.

Da er det lettere å sett deg opp på hoved mål og lage en del måls plan for å få dette gjennomført.

Samtidig må du ønske å gløde for drømmen din før å nå dine mål.
For det å ikke bry deg å bare gjøre det du hele tiden gjør så er du på akkurat samme nivå som før.

Hva tenker du å bruke denne helgen til? Jeg har tenkt å jobbe. Har fått bookinger til helgen så veldig takknemlig. Har jo også mye annet å jobbe med så er aldri helt noe problem egentlig.

Det å ha litt rolig i perioder er bare Sundt det trengs i blant har ikke for mye rolige dager.

Drivkraften min er nok veldig rå å veldig tilpasset mitt engasjement.

Jeg tenkte å lage litt god mat i helgen å samtidig få meg en cafe tur hadde vært veldig hyggelig. Vi får se hvordan helgen blir.

Det som jeg liker aller best med weekend er at jeg kan sove litt lengre å gjøre litt annet enn bare plikter selv om jeg jobber hele tiden så har jeg kvalitets tid også der jeg er bare meg selv.

Det liker jeg veldig godt å nyter litt god mat og drikke.

Nesten som jeg har blitt helt avholds menneske. Har ikke inntatt alkohol i år å veit du jeg hadde aldri kunnet drikke mye samtidig som jeg jobber i mitt tempo. Det hadde aldri fungert.

Alkohol er egentlig bare elendighet ved fører ikke så mye bra med seg når det blir overforbruk.

Vokst opp med alt for mye alkohol rundt meg i barndommen å det er ikke å ettertrakte. Jeg skulle ha gjort absolutt alt for å kunne ha skrudd denne epoken ut ifra mitt liv.

Men det er en kraftig lærdom i fra barndommen å jeg har aldri gjort det samme som jeg har blitt påført.

Det å lære av det vi opplever så blir vi sterkere. Må si som et av mammas barn sa en gang til meg, når vi har gjort en feil en gang så må vi lære. Gjør vi feilen igjen da har vi ikke lært, er det slik at vi ikke gjør den feilen igjen så var det nødvendig med den læringen.

Her er jeg helt enig med mamma sitt barn, vi må lære ut av våre feil grep å samtidig utvikle oss til det bedre. I stede for å være på et dårligere nivå i stede for å forhøye vår læring til å være mer obs på hvordan vi kan lær ut av alle negative ting vi opplever.

Vi må endre oss selv for å få en forandring. Det er ingen andre som kan hjelpe oss med det enn oss selv.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg