Weekend lover good feelingen ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld?

Bra håper jeg at du har det å koser deg. Som vanlig så tester jeg fremdeles nye produkter i butikken min. Kan virkelig anbefale deg å ta turen innom.

Jeg har så mange bra produkter som du må teste ut 🥰  jeg jobber med veileder samtaler i kveld eller har gjort det i hele dag. Veldig hyggelig er det. N

Jeg har en egen evne til å se andre å løfte de opp så de får en bedre hverdag. Takknemlig for at jeg har lykkes med jobben å trives godt i den.

Selv om livet ikke bare må være jobb så er det meget hyggelig å ha det godt å. Se at pengene kommer inn hele tiden.

Så kan jeg nyte helgen å bare være.

Jeg har ingen planer denne weekend egentlig. Har eneste i morgen sammen med alle ungene mine. Det gleder meg veldig til å få tid sammen vi. Å det er jo i samvær med de at vi knytter sterkere bånd mellom oss.

 

Jeg liker egentlig ikke å ha så mye faste avtaler når det er helg. Vil ha ro rundt meg til å ladde opp batteriene mine. Merker det godt i dag at kroppen er sliten sovnet av her i mellom veileder jobben å tv. Våknet opp til en ny samtale. Da har jeg fått hvilt litt mer heldigvis.

November er på trappene å. Vi kan snart gjøre opp regnskap for oktober og september. Se hvordan det har vært inntekts messig. Jeg har fire jobber som generer til jobb. Å har som mål å utvikle nr fem. Men først og fremst skal dette opp å gå. Det å se misunnelse rundt meg fordi jeg lykkes er i grunn bare trist. Ser tydelig at folk ikkje ønsker min suksess. Det forteller meg at de er ikkje mennesker som jeg ønsker å bruk tid på.

 

Alle som ikke viser interesse for det meg eller ikke tar litt insistiv det bryr meg egentlig lite fremover med de.

 

Når andre gjør ting bra så er det lett for andre å ikke vil andre vel. Det å melde seg helt ut å ikke en gang orker å ta turen innom å se hva jeg gjør. Ser jeg på som at folk ikke bryr seg.

 

Hadde du drevet noe å jeg aldri ha vist interesse for ditt prosjekt så hadde jeg vært en meget dårlig venn. Sier egentlig bare alt.

Jeg oppfordrer alle til å trekke seg unna de som bare tar å heller ha det godt med få rundt seg.

 

Jeg trivdes veldig godt med de jeg har rundt meg å kan ikkje si annet enn at jeg har lykkes med det jeg gjør.

I går ommøbelert jeg stua. Jeg trives veldig godt i den nå. Mye lunere å koseligere. Vi får det så hyggelig her å glede meg til å høre hvordan kidsa liker det.

 

Jeg lever egentlig veldig sært liv der jeg jobber mye å er mye hjemme nesten aldri på butikken heller når jeg har den beste butikken selv. Begynner å ligne på mye bra nå å har bestilt mer produkter så gleder jeg meg til å få inn. Vi er nå nærmer jul og da hører det med å være litt tidligere ute med ulike typer produkter. Har bestemt meg for å ta inn mye godt til meg og ungdomen denne jula skal vi kos Oss sammen. Ikke som sist da jeg satt alene hjemme… Uten mat til jul.

Det er helt surrealistisk å se forskjellen på nå å da. Jeg har blitt mye tynnere var litt mer kjøtt på beinet før. Jeg har sikkert gått ned nærmere 20 kg om ikke mer… Men ja slik ble det.

Det som er jeg har det nydelig i livet mitt å koser meg.

 

Ønsker deg en kveld jeg ser på alt via nettet å kom faktisk på enda en ny forretnings idé til å tjene penger 😉♥️

Den likte jeg meget godt å der kan jeg utvikle selv å ha gevinsten selv også ❤️🥰

 

Ta vare på deg selv ♥️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

2 kommentarer

Siste innlegg