Weekend love You ❤️

Hei kjære lesere. ❤️

En nydelig dag å våkne opp til i grunn.
Fått jobba mye i dag, så ble det en by tur sammen med tremenningen min, veldig hyggelig.

Å ta meg litt fri i fra absolutt alt rundt meg.

Ikke for ofte jeg gjør det å igjen dette er vitamin til sjerla mi.

Tempet mitt er vel litt for høyt i perioder men å bare være et jeg i grunn veldig go på. Oppvokst med cafe liv sammen med mine foreldre. De likte meget godt å ta seg litt tid på cafe sammen med meg å andre.

Bare å nyte livet er herlig å se verden for akkurat det jeg vil så kommer det meste til å gå bra.

Weekend er i grunn til avslappende ting som gir oss mer energi til å gjør mer i uka som kommer.

Jeg har bestemt meg for å nyte uka å weekend på min måte. Vi må leve å det gjør så godt å ikke ha mas rundt meg.

En merk at alle vil ha en bit av meg å det kan være slitsomt egentlig. Selv om jeg er takknemlig for at jeg har lykkes med jobben min så er det også krevende å være suksessfull.

Vi blir plutselig veldig interessant for omverdenen. Hvorfor? Fordi vi lykkes med det andre sikkert forutså ikke skulle bli bra.

Når du jobber målrettet med det du tror på som jeg gjør så lykkes du til slutt.
Selv om du ikke allid vet når du Lykkes med prosjektet ditt.

Nå har jeg fire jobber, jeg skiller mellom alt jeg gjør. Dette fordi jeg ønsker å være tilstede i absolutt alt jeg gjør.

Nå kjører jeg veileder samtaler privat, massasje, veien til lykke og veileder samtaler pr telefon. Når jeg nå også trives med det jeg gjør så lykkes jeg jo så klart med mine verk fordi jeg legger sjerla mi i det jeg gjør.

Jeg er nå nærmer 9 mnd på jobb sammen hengende. Surrealistisk egentlig men er blitt en sport som å lykkes med det er noe jeg jobber nå med å lykkes med.

Denne weekend skal jeg jobbe mellom alt her.
Skal i hovedsak å ladde opp batteriene litt mer. Merker at jeg har stått på mye å mange rundt meg er redd for at jeg skal falle om.

Jeg merker jo godt på kroppen at jeg har stått på så byturen i dag var veldig hyggelig. Se folk å shoppe litt.

Det å gjøre noe annet er meget koselig å. Igjen det bidrar til styrket helse ved å få bare være deg selv å flir og å hygge seg.

Hvordan får du energi til å øke livsglede også prestasjoner? Det er i hovedsak at du lytte til deg selv å ikke pusher deg for mye.

Jeg brukte å være mye alene når jeg trenger ro for å sentere meg å ha harmoni. Å ikke minst weekend er for å sove litt mer enn vanlig.

Ønsker deg en nydelig kveld ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg