Weekend hva skjer ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper dagen din smiler til deg , det å starte dagen fint er noe vi alle setter stor pris på . Det er en glede å bare være for å si det mildt . Jeg merker at helgen kommer med raske skritt som jeg ikke alltid får med meg . Det er nydelig i vite at en kan roe ned litt tempo for denne helgen . Det gleder jeg meg veldig til å skal gjøre.

 

 

Weekend kommer fortere enn jeg klarer å få med meg , i grunnen det er mye som skjer rundt meg så jeg klarer ikke alltid å henge med helt. Spennende tider er det å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan nyte helgen med alle mine planer for denne helgen . Har du noen planer eller er det bare å ha fri som gjelder ? det kan jeg tenke meg er nydelig egentlig å ha minst mulig med ting på agendaen . Det har jeg også i grunnen jeg vil ha minst mulig på min agenda . Det er litt jobb booka inn men jeg vil ha min frihet i tillegg så jeg kan bare være til å gjøre litt som det passer meg .

 

 

Det er så nydelig ute nå med vinter dekket trær med masse snø

 

Selv om jeg hadde håpet av vi i år kunne få en grønn jul så skjønner jeg at hvit jul er det aller koseligste . Det gir en annen energi også harmoni her med det hvite på trærne også markene er dekket med litt snø . Det er så herlig også fint nå det lyser mer opp. Det er fint selv om en kan føle at tiden er ikke rett så er det bare det som er , vi må bare motivere oss selv til å takle denne vinteren i år også som alle de andre årene . Nå er det bare å gjøre ferdig det en har igjen ute av det en får til å klare . Det er heldigvis så mye som står på men det er jo litt selvfølgelige .

 

Uansett så får vi til absolutt alt vi har på agendaen her , jeg er ikke langt unna det jeg kan gjøre til tross for at alt kom så kjapt til oss. Så har en fått unna mye her så jeg er veldig takknemlig . Det er ingen dager som er like å i går ble en veldig dag der jeg bare måtte ladde opp batteriene mine . Det er tøft å stå i mitt . Det tar på å være i alt så jeg var så sliten at jeg måtte bare ladde opp – Jeg hadde lett kunnet sovet hele dagen hadde det vært for at jeg ikke hadde kunder på alt . Det er tungt å kjenne det men det er nå en gang slik at vi bare må stå i oss selv så kommer det seg . Jeg mer uthvilt i dag så nå er det bare å kjøre på igjen . – Så det hjelper veldig med å sove mer en jeg gjør til vanlig , jeg jobber litt for mye så det er ikke så underlig at jeg må ha disse stundene at jeg henter meg igjen . Uansett så var det underbart for å være ærlig .

 

 

Hva skal skje denne weekend da ?

 

 

Jeg har litt jobb på agendaen min så har jeg litt ro som jeg enda ikke har planlagt hva som skal skje . Det er ikke lett for å forutse hvordan en skal gjøre alle tingene som en har ment skulle ha  vært gjort nå . Så  får vi se da hvordan ting blir. – Dette med å planlegge for mye er ingen vits heller for det blir ikke noe mer eller bedre ved å ha for meget på agendaen . Det som er aller best i grunn så er dette med å være på plass i sitt eget å ha den gode lune energien som jeg trenger for å ta mer fart. Det er litt underlig at en klare å holde dette tempoet å jeg nærmer med raske skritt 50 år om noen år … det er ikke ett tempo egentlig for en i min alder , men jeg holder meg for øvrig meget godt å trener vær dag med jobben min . Massasje er en kraft sport egentlig så jeg er veldig godt trenet fysisk også psykisk . Det er nok derfor jeg har denne kapasiteten som jeg har det er nydelig i grunn å se at jeg klarer dette så bra .

Jeg har en del ting jeg skal få gjennomført her med alt jeg har fått til meg . Det kreves at jeg får litt hjelp med å få ting flyttet litt rundt om her . Det er ikke alltid like lett å gjøre alt alene noe kreves at en får litt hjelp til – Det er en utfordring å være alene men det er også en utfordring å være i ett forhold så alt her i livet er en utfordring er bare hvordan vi ser på det . Livet gir oss alle det vi skal ha om det er tødde tak eller om det er noe vi liker . Vi kan ikke et helt liv bare få det vi ønsker . Derfor å vi klare å håndtere det som er vanskelig . Jeg merker dette veldig godt i mine jobber at mange er ikke like forberedt på krise eller en livskrise . Det er ikke for alle å være like robust som alle , det kreves mye av oss å takle det . De som sliter aller mest da de møter det er oftest de som har hatt det mest lett i livet . De som alltid har fått hjelp , de som har hatt det lett i livet å det har ikke krevd de så mye . Det kommer veldig tydelig frem at de som er aller lettest å  hjelpe er de som har stått i tøffe ting mye av i livet . De som har hatt det veldig lett i livet uten store kriser de er faktisk de vanskeligste å få til å hjelpe . – Når jeg lykkes med å få de på rett vei så blir jeg så glad . Det er alltid håp å jeg vil aldri gi opp noen – da jeg har en slik jobb føler jeg meg forpliktet til å hjelpe de.  Som blir mine kunder, det blir akkurat som de skulle ha vært mitt barn . Det blir en omsorg som jeg vil også ønsker skal bli tatt i mot slik at de klarer å se seg selv igjen . Det er mitt høyeste ønske . Det er en grunn for at vi klarer alt er fordi vi har truen på oss selv eller at en har en som heier oss opp også frem . Så blir det så mye bedre , gleder meg veldig til å få dette mer etablert .

 

Agenda for helgen er å ta mest vare på meg selv også være for mine barn denne weekend gleder meg veldig til å kunne se de også bare være litt . Se også få latteren på plass mellom oss. Vi trenger slike stunder så jeg vil se at vi kan ha det litt hyggelig sammen det er ikke like ofte som før men det blir litt slik da en ikke har alle rundt meg som før. Det er rart men det er nå slik livet mitt er. Det å glede meg over de stunder som jeg har med de så setter jeg mer pris på tiden å jeg legger vekten på at vi skal ha det veldig behagelig . Gleder meg veldig til å få ting mer til å jeg er så glad for at jeg ser at tiden er med oss å ungene de er så super dyktige som gir meg den gode energien tilbake. Elsker de av hele mitt hjerte.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg