Weekend hva byr da på kjeks og alkoholen?

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag?

Bra håper jeg at du har det i dag er det fredag og weekend på tur. Må si jeg gleder meg til å få helg. Selv om jeg også denne weekend skal jobbe.

Selv om jeg har jobb denne weekend så har jeg mye spennende ting på gang. Noe som gir meg styrke og glede. Bare ordet weekend er befriende over for meg.

I dag har jeg mye kunder som kommer til Gruben Massasje.

Det er egentlig godt å ha variasjon i dagene mine. Så merker godt at jeg er egentlig meget heldig som har fem ben å stå på i hennsyn til å generere til økt inntekt.

Denne weekend så er været meld veldig bra. Blir heldigvis ikke så kaldt.

Denne weekend har jeg ingen planer om noe som skal skje. Eneste jeg har en kunde på Lørdag jeg skal hjem til å masser. Har flere kunder som har hatt slag. Å de kan ikke alle kom til meg. Så da er det topp å ta turen innom de. Takknemlig for at jeg har denne muligheten til å hjelpe de.

 

Jeg skal ladde opp batteriene mine mer å da gjør jeg ting som gir meg energi.

Jeg har egentlig mest lyst til og gjøre mye her hjemme. Å få. Litt unna her. Så hadde det sikkert også vært litt koselig å tatt en tur til byen. Vi får se litt hvordan det blir. Det å ikke alltid planlegge alt i hjel. Så har vi også mye vi kan gjøre om vi ønsker å ta en tur å se andre er noe som jeg liker godt. Det jeg merker godt er når jeg bare er hjemme. Blir dette med å ta turen ut skjelden. Jeg har murt meg litt mye her hjemme. Litt pga jobb og litt pga av at jeg har vært opptatt. Så blir det lett å være mer hjemme fordi dette blir min nye mal om du skjønne. Derfor er det også viktig for meg å bryte litt mønster over for hvordan jeg lever. Slik at jeg ikkje bare går på autopilot her hjemme. Det er overhodet ikke bra.

Jeg bryter mønster hele tiden å. Det er viktig. Tror ikke jeg har blitt skadet ved å bare være alene å jobbe.

Herregud jeg må fortelle litt her. Jeg er jo singel å får hele tiden nye forespørsel på om jeg kunne tenke meg å bli sammen osv. Jeg svarer alltid….. Jeg er over gjennomsnittet arbeidets narkoman. Åja svarer han da er du ikke ei som kunne reisa på tur sammen med meg. Han her jobbet på olje platform. Hadde 4 uke fri så du verden mannen jobber kun to uke. Skjønner jo godt at han har mye fritid.  Jeg er litt son her tilbake holden å går ikke 100 % inn. Det trur jeg er bra. Men seriøst mye menn som er desperate… Litt slitsomt egentlig synes jeg.  Selvfølgelig de er jo bra underholdning du verden. Tror nok jeg aller helst ønsker å ha en i nærområde.

 

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg