Weekend er på trappene 🥰

Hei kjære lesere ❤️
Hvordan har du det i dag? Jeg har det bra selv om kroppen kjenner at jeg gikk en lang tur i går. Er litt sliten men er god sliten.

Så er det endelig fredag og ny helg på trappa. Det er godt gleder meg masse til å få helg. Jeg skal jobbe denne helga også.

Har du noen planer? Jeg har startet med så mange prosjekter her hjemme. Å det å rydde bort ting som en ikke trenger. Tar tid.

Så er jobben også litt kjedelig så tar jo litt lenger tid da 🤣🙈
Men nå har jeg heldigvis ikke så mye igjen.

Jeg har bestemt meg for å gjøre mer her hjemme.
Få fiksa opp huset til det bedre. Når jeg er helt alene om alle utgifter så må ting gå i rett rekkefølge.
Jeg er nå i tillegg i god rute med veileder jobben min.

Den generer til ekstra inntekter å det trengs virkelig 🥰
Selv om jeg også trenger litt fri fra de andre jobbene. Jeg merker godt at jeg kan ikke fortsette slik jeg gjør nå med å jobbe hele tiden.
Men føler enda det er nødvendig for å få det bedre.

Det er godt å ha det litt variert egentlig det tror jeg gir meg mer vekst 🥰 det å gjøre de ulike delene jeg jobbe med så må jeg hele tiden være i balanse mellom alt.

Jeg har nok nå funnet meg en ny hobby å plukke sopp det var veldig hyggelig å gjøre det. Samtidig som en kobler ut hele verden.

Jeg trenger det veldig nå merker jeg, jobben som jeg har er krevende å lytte og veilede andre mennesker er energi krevende.

Jeg kommer til å få til flere turer så jeg kan se hva som blir ut av det. Er jo meget glad i sopp da å liker det veldig godt.

Da blir slike turer både rekreasjon og meditasjon.

Da klarer jeg å stå på litt mer enn vanlig når vi får disse pausene. Det er gull egentlig.

I tillegg planlegger jeg å produsere nye produkter til butikken min selv noe som jeg gleder meg til å gjøre. Det er en reise jeg er i nå som gir meg stor energi og livskvalitet ved å planlegge mer.

Selv synes jeg helgene de går meget fort så skal nyte dagene godt jeg.

Bare det å kunne sove litt lengre er noe jeg ser frem til vær helg. En trenger variasjon mellom alt her å det får du ved å gjøre som jeg.
Gjøre litt variert det krever litt å ha ulike typer jobber men igjen jeg liker det meget godt.

En bedrift som jeg har går ikke bare oppover å. Gjør det like bra hele tiden, det er alltid litt nedover så er det oppoverbakke igjen. Derfor slappe jeg bedre av når jeg har denne veileder samtaler jobben.

Jeg har jo utviklet bediften at jeg har fysiske samtaler her med kunder. Veldig hyggelig å kunne hjelpe andre mennesker.

Nå skal jeg se igjennom alt her som jeg har som nytt hobby prosjekt. Trenger å utvikle meg mer å det er å lage egen ringblomst krem som står på trappa.

Glede meg til å få det gjennomført må bare ha de ingridienser først og fremst.

Til neste år skal jeg få mine sønner til å bygge meg et drivhus ute. Gleder meg til å få det ❤️

Nå ønsker jeg deg en nydelig dag å nyte dagen din godt ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg