Weekend er nydelig, love it 🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I dag?

Håper du har det bra I dag, weekend er nydelig å må si jeg nyter stunden her nå.  Er litt rolig her nå å er veldig godt på en måte.  Jeg trenger hvile å det var veldig nydelig. Å kunne slappe av litt mellomrom jobb var meget fint,  blir ikke for ofte at det blir I hverdagen.  Derfor liker jeg meget godt weekend å kobbel av til, nå er det litt tv og helt ro.  Noe som gir meg energi og livskvalitet.

 

Manifestering

Jeg har manifestert mye til meg nå å mer ønsker jeg å tiltrekke meg.  Av gode situasjoner.  Livet er ikke bare jobb og karriere,  det er fritid og sosial som gjør at vi klarer å holde hodet over vannet.  Manifestering fungerer så langt bra å jeg ser tydelig nå at jeg tiltrekker meg nå ytterligere nye opplevelser.

 

Gleder meg virkelig til

Jeg har denne uken jobbet mye med mine jobber å nå denne weekend skal jeg nyte litt sammen med gode venner av meg.  I dag ble jeg bedd på middag sammen med en venninne av meg.  Viktig at vi kan glede oss på mer enn å bare strebe å dette gir meg veldig mye tilbake.  Dette er livskvalitet på glass som gir meg energi og drivkraft til å stå på litt mer fremover.. om vi bare gjøre jobb og karriere å glemme bort å bare være så stagnere vi . Vi må stoppe opp litt for å motta mer vekst I livet vårt. Jeg ser på absolutt alle gode opplevelser som verdifullt å tror jeg kommer til å lykkes mye mer fremover siden jeg er mye flinkere til å gjøre hyggelig ting i mellom alt å samtidig leve å være takknemlig for alt jeg har fått til pr nå . Det er også viktig for å tilfredsstille oss mer inn så må det vi allerede har mottatt være Noe jeg og du er takknemlig for.  Jeg kjenner tydelig på armenerne mine at massasje var ok å få fri fra i weekend.  De brenner så mye at jeg må ta det litt roligere i alle fall i weekend så er det full pupp i uka som kommer.  Jeg er blitt snillere mot meg selv nå å takk og lov for akkurat det.  Det kommer seg  heldigvis.  Nå er det bare latskap helt frem til venninna mi komme å hente meg i dag.  Du må nyt dagen din godt kjære deg.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg