Weekend er kommet igjen denne blir bare 🔥🔥🔥👌👌❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det jeg er så takknemlig for alt i grunn her jeg . Dette med å se at vi nå har snart weekend må si jeg gleder meg enormt til denne helgen jeg . Dette med å gjøre en forskjell så er det så klart mye en kan gjøre som en bidrar til det bedre for en selv .  Denne weekend har jeg sett frem til lenge der jeg kan jobbe mellom alt her å gjøre masse ting ute her å ikke minst bare være for meg selv. Dette med å ha ting på gang hele tiden bidrar jo så klart at jeg har ikke fritids problemer . Dette er noe jeg gleder meg alltid til nye prosjekter som jeg til en stadighet finner på. Akkurat nå er det ute som gjelder så får alt inne vente til det blir vinter å en ikke kan gjøre noe ute.

 

 

Det var faktisk det som var mitt hoved mål ved å jobbe på som jeg gjør at jeg kunne gjøre mye selv alene mellom alt . Dette med å være alene men samtidig veldig takknemlig så er det en nydelig kombinasjon mener så klart jeg . Dette med å stikke seg litt mer ut en de alle ande har jeg så klart skjønt at jeg gjør men det er noe jeg alltid har gjort så i grunn er det ikke noe jeg går å tenker på daglig. Det er nok du som tenker mer på det enn jeg selv. Dette med å ha vært oppvokst i en hjem der vi hadde alt , der penger aldri var ett problem i den ene hjemmet å i den andre heimen jeg vokst opp i hadde vi lite penger. Dette med å ha lært seg verdien av penger . Det føler jeg at jeg har klart å gjøre. Selv om jeg har mine ting jeg drømmer om som ikke er billige . Så er det akkurat det vi alle sammen skal ha i våre liv. Dette er en motivasjon for å jobbe mer også eventuelt sette seg litt mål her i livet.

 

Motivasjon er en dyd av nødvendighet

 

Da jeg har bestemt meg for målet så er det motivasjon uansett hvor sliten jeg  måtte være . Å det håper jeg at du kan klare å tenne i deg selv. Dette med å bestemme seg for å være mer av det du egentlig vil – jeg har aldri brydd meg om at andre hadde mer en jeg . Eller om det var mye de eide av verdier. Det er mennesket bakom verdien som er mer interessant enn alle verdier . Det er ofte slik at en ser verdier før en ser personen . Det er ofte vi kan bli litt blinde da. Det jeg ser etter i et møte med en annen er hvordan vi er sammen . Dette er ikke bare partner skap det kan like godt være venner eller nye venner jeg søker . Så er det hvordan har vi ett felles språk sammen ? jeg tenker har jeg også du noe vi kan reflektere over uten å måtte lete etter ord sammen så er det kjemi. Jeg har alltid likt andre mennesker å skape gode relasjoner har vært noe jeg alltid har tatt godt vare på de jeg bryr meg om. Dere som bare har snylta på meg eller bare har meg for narr dere trenger heller ikke å komme innom meg eller vise dere her . Det er ingen hensikt . Jeg har ikke tid for å bruke min tid på akkurat deg. Det er bare slik jeg har bestemt meg for at veien min videre skal være.

   Livskvalitet kommer ut av hva jeg også du gjør dagen vår til

 

Jeg holder stadig vekk på å tenke over hva er bra , hva bør jeg holde meg unna . Dette med å være mer og mer bevisst på hva suger energi å hva gjør det ikke så er det så klart ikke noe problem annet enn at en får det så mye bedre selv. Dette med å være en karakter som meg å ikke gir opp så tenker jeg at alt ordner seg til slutt selv om en kan føle i blant at tiden tar litt lang tid. Det er vel dette som er for oss alle at vi føler ikke at vi rekker alt men jeg tenker alltid på at jeg er alltid veldig stolt over det jeg gjør selv om jeg ikke har klart enda å komme helt i mål her . De som støtter meg hele tiden de synes veldig godt. Det er artig å se at gamle venner som jeg hadde i fra jeg var 18 år de har jeg enda – Det betyr veldig mye å ha gode relasjoner med noen . Ikke alle , det betyr mer å ha få gode venner enn å ha ett hav av dårlig venner . Dette med at de som tar kontakt meg meg av seg selv  er de jeg liker aller best . Dette med å kunne finne på noe eller bare spørre hvordan det går uten at jeg selv må på død og liv starte samtalen .  Disse karakterer setter jeg aller mest pris på i livet mitt. De betyr mye for meg å det er nettopp de jeg har mest kontakt med.  Det er sunne verdier å ha gode relasjoner de gjør mye for oss alle mennesker .

Store planer for weekend

 

 

Det blir å holde på som vanlig her hjemme denne helgen blir kun prioritert å ordene her hjemme med å sette i stand mer på ande huset. Jeg har bedd litt folk om hjelp så får vi se hva som dukker opp. Det er alltid  noen som kan å de som aldri kan . Det er bare slik verden er. Det som er jeg skal uansett gjøre mitt aller beste ved at jeg gjør så mye jeg kan gjøre i dag med de ressurser jeg har tilgjengelig . Dette  med å være så klar for å få ting ferdig her så er det alltid hyggelig å få ting gjort . Det gjør mye med meg at jeg kan gjøre mye mer enn jeg hadde først trodd . Det er artig å kan se at ting jeg har gjort her hjemme så er det så klart ikke alt som er like perfekt men for meg er det min signatur å det er akkurat det som er passe perfekt for meg akkurat nå. Dette med å være solt over det en gjør så er det viktig over for oss selv at vi nettopp er det. Vi kan føle at vi er ute av kurs i blant men det er noe vi alle sammen kan føle om ting har gått litt fort i svingene – Dette med å se hva en klarer å få til så er jeg veldig glad å jeg gleder meg så til denne weekend med alt det som hører med . Det blir så klart mye hygge men det blir også mye jobb . Det er stort sett det jeg prioriterer tiden min på utenom mine barn også venner .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg