Weekend ♥️

Go morgen kjære lesere ♥️

Da hadde vi nå fredagen her å helgen står på trappene.

Ser nå at jeg har så mange ting å sett stor pris på. Det jeg ikke viste jeg hadde. Det jeg hele tiden har vist at det er mitt.

Vi er en magnet vi alle mennesker. Vi bestemmer oss i hovedsak for hvem vi ønsker å tiltrekke oss.
Det er hvordan vi selv har det som bidrar til hvordan vårt miljø er.

Jeg gleder meg til denne helgen for jeg har allerede planlagt litt som jeg gleder meg til.
Så er det alt som skjer som jeg ikke vet enda men som kommer til å bli bra utifra hvordan vi selv gjør ut av det.

Livet vårt er nå derfor må vi skape det vi ønsker å ha. Vi må bestemme oss for hva vi ønsker å hva vi skal fokusere mer på.

Alle mine planer om fremtiden er innenfor rekkevidde. Det å ha mye klart så har jeg så mye sp å se frem til.

Det å bygg opp bedriften min ved å produsere selv nye produkter. Det gleder jeg meg veldig til.
Det å allerede har startet opp med det gir meg mye energi å livsglede.

Jeg føler nå at siden jeg har mestra det som var det tøffeste jeg noen gang har vært i. Så føler jeg nå at jeg Kan klare mye mer.

Denne weekend skal jeg selvfølgelig jobbe målbevisst fremover. Planer om Lofoten tur i oktober er en tur jeg å. Mine barn skal gjennomføre å jeg gleder meg stort.

Tror denne turen kommer til å gjør meg enormt godt å meget artig å stå på litt mer så jeg kan gi de som alltid vil være det viktigste for meg i mitt liv barna mine en uforglemmelig opplevelse.

Bare det å fortelle om historien om livet jeg hadde der da e var ungdom. Da jeg ble påkjørt å. Vise de hvor vi oppholdt oss. Huset mammaen min bygde å puben i Svolvær som hun var med på å jobb med. Mye spennende som en har vært med på.

Livet er herlig å jeg gleder meg enormt til å få gjennomført siste massasje kunder i dag.
Denne uken har jeg fått flere nye kunder 👌💪
Jeg er så takknemlig har ikke ord.

Jeg har fått tilbakemelding fra kunder at jeg er den absolutt beste massøren de har vært til.
Det som er så gøy er at de fremsnakk meg så andre kunder finner meg.

Vi må tåle å stå i det vi skal utvikle oss i men vi må ikke sett Oss fast i det å gjøre oss om til et offer.

Hvordan vi tar det er viktig å samtidig opplever jeg at ved å ikke ha for høye krav til meg selv. Så lykkes jeg mer ved det jeg ønsker.
Så er det igjen disse lister som jeg daglige skiver.

Det er jo slik jeg manifester hvordan jeg øn min dag i dag. Å vet du? Det jeg manifester det skjer også ❤️
Rett fokus så Manifesterer du alt du trenger i livet ditt.
Jeg sender ut kjærlighet, selv om jeg skal gi en tilbakemelding så finner jeg ting som den jeg gir tilbakemelding på ikke føler seg nedtrykt. Ser om det ikke er noe positivt å løfte de å opp. Det er viktig å gi gode tilbakemeldinger å.

Håper du også får en nydelig dag, gleder meg til å kos meg i helga.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg