Vise vår vakre side utad for å bli populær å attraktiv ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det med deg i dag ?

 

Bra håper jeg soleklart at du har det , jeg gleder meg veldig til nå fremover med alt jeg skal gjøre. Så tenk nå er det faktisk fredag igjen ikke til å tru, ikke sant ? jeg ser rundt meg i verden også her i Rana her jeg bor at det skjer mye . I den siste tiden har jeg hatt det roligere enn ellers eller disse 3 årene med nedgangs tider jeg har kjempet på disse årene med å være takknemlig også betale i en helvetes fart. I natt igjen glemt jeg å slå av veileder samtalen igjen , men jeg tenker at denne samtalen skulle jeg motta. Det finnes ingen tilfeldigheter det som skjer rundt oss er med for oss . Det er hvordan vi tar det som er det som bringer erfaringene i oss mer synlig .  Alt rundt oss skjer for en grunn , vi opplever tap av det vi skal lære av selv om det kan føles underlig eller sårt men jeg kjenner denne følelsen jeg som har levd et liv der avvisning var min beste venn også tap av familie ble en ting som jeg bare måtte tåle også lære at jeg må takle dette . Det er lettere sagt enn gjort å stå oppreist da du ser på Instagram eller fb , alle som nyter stunden sammen å tilsynelatende har det utmerket sammen , har de virkelig det ? eller blir dette litt slik at en må bare vise den vakre siden utad for å være populær å attraktiv ? Er det bare dette samfunnet vi ønsker oss at bare jeg ser bra ut eller har nok penger på bok så er jeg bedre eller en verdifull person å tilbringe tiden din med ? I blant ser det faktisk ut blant alt for mange at det er nettopp dette som er livet at vi må fake det for å bare do it … samma det ingen som egentlig bryr seg ?

 

Om livet ditt er så materialistisk at du har mer føleser for verdier enn mennesker så er det noe oppriktig galt med deg etter mitt skjønn ..  Jeg vet at du tenker nå drar du han veldig langt nå … nei gjør jeg virkelig det ? jeg hadde en veileder samtale med en ny kunde i natt mårran  siden jeg ikke hadde logget meg ut… denne samtalen skulle være min samtale , fordi jeg satt med denne kompetansen at jeg faktisk kunne hjelpe denne kunden . Det å se løsningen som jeg gjør bare av å se dum ut eller bare lytte så føler jeg fuck jeg er fan med fette heldig som kan snakke med advokater, leger , politi , alle ande dødelige også være den rette for å hjelpe de i nøden eller da de ikke selv finner veien ut . Det er nettopp det som er rundt oss alle ingen vet hvordan livet er hjemme under husets fire vegger hvordan er han eller ho ? i relasjonen er det noen som blir trakassert eller er det noen som blir fysisk banket.

 

Før brukte jeg fette lang tid på å bearbeide ett misbruk over for

 

Hva andre hadde påført meg av lidelser , noen ganger tar det 22 år før en som du har bodd sammen med ser at jeg hadde rett. I dag kan jeg le av de situasjonene jeg tenker det gjør neppe han . Det å se at en dag så kommer ting klart til oss så hvorfor ikke bare med en gang tåle dette å gå i det vansklig for det her er alle autoriteter også de som ikke har høy stilling sliter med å finne sin plass i flokken eller i familien eller uansett trår feil også lar dette blir livets realitet fordi jeg må bare , gjennomføre dette vi har jo tross alt kjøpt oss drømme huset . Å brukt så mye penger på det ?? her begynner mine varsel signaler allerede å starte Nei , not do it … men de aller feste må bare gå den tøffe veien fordi han eller hun blir så sint , men jeg kan si deg at det blir denne karakteren sikkert uansett hvorfor ikke bare hoppe i det å gjøre deg klar for en bedre hverdag ? der livet ditt blir i harmoni , for nå er det i disharmoni de aller fleste trenger litt tid for å våge å ta action for å redde seg selv også ha en god helse også alt. Jeg forstår ikke at de selv ikke klarer å bare gjennomføre dette mer i sitt liv for å få det soleklart mye letter men det har alltid vært lettere å snakke om det enn å gjennomføre det du ser er nødvendig – Jeg har selv tatt action i mitt eget liv , jeg har kuttet ut alle sammen som jeg ikke vil ha mer i livet mitt. Jeg har tatt mine beslutninger selv , det styrker oss mer når vi vi gjennomfør det , de alle fleste tror jo så klart ikke at du gjør det men jeg ser jo selv alle som så at jeg led i min barndom sa til meg da jeg ble kuttet ut av min far da jeg hadde akseptert det som at jeg var vansklig . Jeg ble fremstilt som den som var problemet fordi jeg satte ord på de jeg ikke ville ha noen ting med å gjøre , da var jeg den som måtte skjerpe meg . Det jeg tenker her på er at vi må ta våre beslutninger utafra vårt eget perspektiv også våge å være modig du får et mye rikere liv enn du hadde våget å tru , jeg har det til tross for at jeg nå i dag har ingen i familien jeg har har kontakt med utenom mine barn også noen hyggelige tremenninger , ellers er det ingen kontakt, jeg har akseptert dette å det er viktig for at jeg får den indre freden i mitt liv det er nydelig å eie tiden min selv også ikke ha noen som maser på meg fordi jeg hater nettopp innblanding eller noen som må fortelle meg hva jeg skal gjøre. Det å være slik så vet en at jeg har det aller best alene i mitt liv også har jeg det vidunderlig nydelig . Det er nettopp det som er viktigere at en finner seg selv også våger å være seg selv fremover. Det er det aller beste .

 

Konklusjon i hensyn til overskriften ….

 

Jeg må si som  min eks mann alltid sa da jeg spurte om han ville bli med å besøke mine venner, jeg har nok venner vil ikke bli kjent med de . Du liker de jo så det er topp. Jeg erindrer da i det øyeblikket jeg ble forbannet, men lite kunne jeg gjøre for å endre en mann som var eldre enn meg , det blir akkurat som å be han eller andre om å endre stil du blir sammen med en med det negative og det positive , ta det bra eller forlate ikke sant, jeg ser dette i dag med å våge å være ærlig så tenker jeg ikke at jeg må være enig med noen egentlig jeg , fordi jeg vil ha mine egne meninger uansett om det er en type eller et barn om jeg er uenig med barna mine så er jeg heller enig med at vi er uenig også går vi videre . Orker ikke å lage styr eller drama. Det å våge å være meg selv har aldri vært et stort problem , egentlig det som har vært til tider det største problemet når skal jeg skutte .. jeg har i dag blitt enormt dyktigere på akkurat det , men jeg pynter aldri på noe for å bli populær å tenker vi alle sammen har gode egenskaper som trenger å skinne , er du ikke enig ? jeg bryr meg ikke om du er advokat eller jobber i veivesen eller hva det er akkurat det samme det er dine verdier som forteller hvem du er også hvordan ditt menneske syn er. Mine barn mener jeg er litt rasistisk men jeg mener det motsatte så ja du skjønner jeg er veldig dirkete , Jeg er en Advokat når jeg må ! Der mener de jeg er veldig lik deres pappa , jeg mener ikke jeg er rasistisk men jeg forklarer med at den tiden jeg vokste opp også mitt syn også min måte å være på kan virke tøff for Norske menn og damer også …. selv de kjenner på trykket om jeg blir en smule forbannet , så jeg tenker våg å være deg selv så skape gode minner ut av livet ditt. I stede for å være en feig fan som lever ett falskt liv snakker stygt om meg å i tillegg komme med julegaver eller da du er sammen med de rette så snakker du meg ned å da du møter meg så er det så voldsomt hei , eller jeg ser nå i dag frykten i øye på de som snakker med ned, jeg er ikke redd de i dag, å jeg merker alltid energier så jeg priser meg lykkelig for alltid å se at livet er 1000 gange bedre å leve ett ekte liv der i dag har jeg fan ikke råd til å dra på butikken selv om jeg kjøre bmw også er grunder, det er slik livet er . Det er dager du ikke får stå pikk det er vel ikke dagens verste undergrunn av det ? det som er det verste er om en må kappe av pikken din da snakker vi krise  …

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg