Vil du bli husket

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

Håper dagen din blir nydelig på din unike måte. Jeg sto opp tidlig i dag å det er alltid nydelig å våkne opp klar til å starte en nydelig dag med ett åpnet sinn . Det å skape en ny dag uten helt å vite hvordan denne dagen skal bli så er det så klart noe spennende som skal komme ut av denne dagen også.

 

Jeg har den befatningen at uansett om en ikke har noe i bok så skal dagen min bli nydelig å fokusere mer på hva jeg vil ha til meg. Det klarte jeg ikke da jeg startet opp bedriften min at jeg nøt en dag med null i book i dag så klarer jeg å være 100 % avslappet å nyte dagen min. Dette som er jeg manifesterer hele tiden det livet jeg vil ha til meg . Det jeg sender ut er nettopp dette som ender hos meg igjen . Det er som å se for seg en magnet , alt som vi sender ut tiltrekkes på det . Vi får det vi ber om , å det liker jeg veldig godt.

 

 

Det som er vi alle som manifesterer jevnlig slik at vi  tiltrekker oss det vi vil ha så må vi visualisere det vi ønsker oss . Dette med å se bilen , huset eller drømme jobben eller om det er sofaen som vi ønsker oss. Så er det bare å Manifestere drømme livet mitt så ser jeg mer eller mindre at ting faller mer på plass. Jeg er som sagt mer rolig , det jeg før stresset med er null stress i dag. Selv om jeg ikke har nok til å betale fakturer en dag så vet jeg at det ordner seg . Derfor er alltid fokuset mitt på overflod selv om jeg en dag ikke har alt . Så er det dette her som faktisk er manifestering.

Jeg bare elsker å skape drømme livet mitt også for mine barn så jeg gleder meg veldig til alt er på mer plass . Vi har alle sammen en god indre glede AV det vi drømmer om . Drømmer om en reise i mitt eget drømme liv der jeg er så takknemlig for alt uansett om ikke alt er komplett så er jeg så glad for at en har det bra også kan leve . Vi må drømme stort å leve etter våre indre gleder , jeg er på rett hylle i livet mitt å jeg håper du også er det.

 

 

Velkommen Mars

 

Det er hel sykt hvor fort dagene mine går å nå er vi faktisk i mars å kan jobbe sette meg mer nye mål for denne mnd . Dette å se at jeg klarte masse i februar å den ble veldig fin jeg avsluttet flere ting men jeg startet på noe annet . Dette med å avslutte  noe vi ikke liker eller ikke gir oss den bedre energi. Det er viktig at vi går videre å er glad for endringer som skjer rundt oss. Det å se at våren er nærmere er noe jeg gleder meg veldig til . Har så mye gode planer for denne våren jeg gleder meg til å sette mer endringer her hjemme .

Det skal bli så herlig jeg har bestemt meg for å gjøre en endring å det er noe jeg gleder meg til . Tror ikke alle har like mye energi som jeg har for å endre på nytt hagen igjen , jeg har kjøpt inn masse frø så jeg har lyst til å ha bort masse her for å endre slik at jeg har mulighet for å få skape ting litt bedre enn jeg har det pr i dag. Det er noe jeg har satt på som en stor glede at jeg i år jobbe på med mine store gleder . Dette med å hele tiden vil mer er vel god måte å ha det for dette betyr vel mer at jeg er i en positiv periode i livet mitt.

Jeg mekrer at veksten er mer her enn jeg hadde en stund før . Jeg er tryggere enn jeg var før å jeg er mer i meg selv . Dette er fordi jeg har tatt grep jeg har endret mer hvem jeg er med å jeg har satt meg selv på kartet . Det å ikke tillate alle som skal måtte mene alt om meg , jeg er meg å du er deg . Vi trenger ikke trykke ned , for å være en god venn det betyr i grove trekk det er din adferd selv som avgjør hvorfor jeg også du ikke er venner lengre.  Jeg må le litt jeg fikk vite her om dagen at jeg var så sur på en derfor hadde jeg ikke kontakt.

Det som er , om en person gjør noe med meg eller driter meg ut på min fb eller daglig jevnlig krenker meg . Så får jeg også ett nok punkt , jeg er mer en tålmodig men jeg har også ett nok punkt , så da det begynner å klø på albuene så er det nok . Så dette med å ikke se selv om det er du eller jeg som var den som gikk for langt. Er ditt eget ansvar å ta kontrollen på våre liv. Jeg tok ansvar for meg selv også trakk meg unna det som ikke ga meg livskvalitet . Fordi skulle jeg ha beholdt dette så har jeg opprettholdt drama i livet mitt mer . Det var ikke ønskelig å jeg vil heller ikke være drama for de andre heller.

 

Svarene kommer alltid til oss uten at vi må be om de

 

 

Dette er så nydelig jeg ser meg selv som barn da jeg spurte min mor , nor de andre fikk tilbake det de hadde gjort mot meg . Jeg fikk alltid dette svaret , du må bare ha tålmodighet , ALLE får igjen det de har gjort mot andre . Dette med å vet at andre snakker om oss eller baksnakker oss eller vi opplever at andre har uærlige hensikter . Så vil også dette svaret komme . Dette som er med den karakteren jeg kuttet ut , så var det alltid jeg som var problemet , den karakteren ble ett offer å startet alltid med å bli irritert da det var den som hadde sendt salt i sårene .

Det er ett valg jeg eller du tar om vi ønsker å være jævlig mot andre like mye valg som om jeg eller du har alltid en god tone med hverandre. Jeg har ikke for vane å såre andre har heller aldri for vane å drite andre ut heller på deres fb eller i andre omgivelser . Om de ikke lager trøbbel selv om det er noe som oppstår så gjør jeg ikke noe. jeg bare avslutter å det er nydelig . Vi trenger ikke å reagere stygt men jeg tenker vi velger selv om vi vil være i drama eller ikke jeg ønsker ikke det. Dette med å være sammen med mennesker som hele tiden ikke tåler å bli snakket til eller bli korrigert så kan jeg ikke være sammen med de .

Dette med at en skal være hele tiden forsiktig mot de å dem kan være akkurat som det passer de så er vårt samarbeid med ett vennskap over . Det tror jeg de aller fleste skjønner . Dette med å være en frekk bedreviter trenger ingen av oss i vårt liv . Vi får ingen vekst når vi tilbringer tiden vår med de. Dette med å være i god energi er dette som gir oss god avling det er noe jeg gleder meg veldig til å skape mer. Vi skaper vårt drømme liv av våre energier. Vi må se på hvordan er livet vårt . Er det mye problemer i ditt liv ? da bør du endre det du selv sender ut . Vi kan selv endre vårt liv ved å justere hva vi er med , hva vi sender ut selv også hva vi tenker også hva vi har i vårt hode av tanker, det er dette som er nøkkelen til en bedre fremtid .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg