Vidunderlige nydelig å få god tilbakemelding ♥️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i kveld?

Jeg fikk en meget hyggelig tekst melding ifra en fast leser av bloggen min som roser meg for min ærlighet rundt det å ha det tøft å igjen det å kan åpne opp for den verden er noe jeg oppriktig synes er fint.

 

Mine erfaringer kan du lære mye om å igjen så kan du ta til deg det som du synes høres klokt ut.

Jeg spurte min faste leser hvor hun kom ifra Levanger.

 

Meget spesiell å vite det der har jeg mine tante barn, søster og mammaen min er begavlagt der på kirkegården i Levanger sentrum. Alltid vært mye i Levanger sammen med mammaen min opp igjennom årene.

Søsteren min og hennes barn har jeg i dag ingen kontakt med.

 

Jeg lovet å formidle på bloggen min hvordan du kan øke dine inntekter. Å jeg har i disse tre årene manifistert alt jeg i dag har. Å takknemlig for at jeg har lykkes med jobben.

Det første vi alle må starte med er å ærekrenne at vi er på det nivået i livet som er nå.

Så akseptere det du er også ikke snakk deg selv ned. Kutt absolutt alt som er negativt. Det er viktig i hennsyn til å tiltrekke seg det vi ønsker. Skjønner du? Jeg håper du gjør det.

Jeg er alltid takknemlig for at jeg har lykkes med det jeg har. Jeg er også takknemlig for det jeg ikke har. Dette som er manifistering. Ved å visualisering så lager du deg en film på akkurat det du ønsker å oppleve, jobb du ønsker uansett så se for deg allerede at det har skjedd.

Skive ned, for eksempel jeg har mottatt jobb tilbud på… Skive inn hvilken typer jobb du ønsker å jobb i. Universet hjelpe deg med å gi deg dette.

Slik gjør du med absolutt alt du ønsker.

 

Jeg skiver ned manifistering vær dag, jeg ser for meg at jeg også har det jeg ønsker meg. Jeg har tiltrukket meg alt jeg ønsker å igjen jeg msnifister for mine barn og de rundt meg. Jeg ser jo at det fungerer. Å. Det er nydelig.

 

Vi må leve som om vi allerede har det.

 

Jeg jobber enda med veileder samtaler å følte jeg måtte skive en liten blogg innlegg for å forklare litt.

 

Starte med å børste bort negative ting i livet ditt.

Fokusere på målene dine. Tro at du Lykkes med dine manifistering.

 

Jeg har trua på dæ.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg