Vidunderlige følelse 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Bra håper jeg at du har det,  jeg er så takknemlig for at jeg har det bra I livet mitt.  Ingen dager er like,  detter gjør at jeg liker egentlig veldig godt å gå i mot strømmen av hva som er mest normalt i den store sammenhengen.  Jeg vil ikke være en av mange.  Jeg ønsker kun å definere meg på mitt nivå der ja ser mine drømmer som virkelig å orker nå fremover ikke å bruke tiden på negative mennesker.  Jeg klarer ikke å ha de rundt meg.  Jeg er er produkt av karrieren min egentlig. Sta karakter som hele livet mitt har vist hva jeg ønsker å oppnå.  Jeg vist ifra jeg var et barn at en deg skal jeg bevise for verden hvem jeg egentlig er å hva som bor i meg.  Jeg er nå på 6 året i Gruben Massasje,  jeg er blitt sykt sterkt etter at jeg startet med denne bedriften.  Jeg hadde ulike teorier ved oppstart om jeg kunne bli overfalt,  osv.  En vet ikke hvordan en blir i møte med en som er i nød.  Jeg har kastet ut to kunder. En tok jeg tak i den andre brukte jeg kun stemmen min og blikket mitt, blikket mitt kunne lett drept mange om det hadde vært slik det foregår , jeg har nå opparbeide stor respekt men dessverre i mellom alt så er det rare mennesker som jeg og du ikke har kontroll over . Jeg vet at jeg hadde ikke gitt meg om noen hadde prøvd seg på meg. Jeg ser forresten denne situasjon for meg.  Jeg kommer til å rive eller brekk av han armen noe som mest sannsynlig ikke er noe deilig.  Selve hånden min er en barnehender men sykt kraft i den at mange menn sier at herregud for en styrke du har i dine hender.  Klart jeg har det, har massere vær uke siden 2017 uten stopp. Utenom da vi måtte stenge pga av pandemien,  ellers var det full power 🔥 det meste jeg har massert pr uke er 55 timer 🥰

 

Vidunderlige følelse

Når tid og ting bare kommer til meg.  Jeg merker nå at jeg uansett tiltrekker meg gode opplevelser og erfaringer.  Jeg er veldig glad for at jeg hele tiden nå er på rett sted I livet mitt.  I dag så har jeg jobbet i absolutt alle mine jobber. Det å promotere bedriften er jo en del av jobben.  Bestilt opp litt mer varer til veien til lykke,  jeg er så takknemlig for hva jeg til nå har klart å lykkes med.  Jeg er den fødte selger,  jeg ser nå hvordan jeg får dette mer til jeg får mye mer igjen av jobben jeg gjør å igjen lykkes Jeg med å klare å nå mine drømmer og mål.  Selv om det er tøft egentlig. Så er dette noe som jeg setter pris på at jeg alene klare å realisere mine drømmer.  Dette beviser gang på gang hva jeg er laget av,  dette er egentlig ikke normalt å kunne klare år etter år nederlag og tøffe tak for å berge bedriften min å samtidig stå opp I det som har vært utrolig tøft.  Jeg har ingen familie som bryr seg om meg som roser meg eller forteller meg nå var du vidunderlig nydelig dyktig.. jeg har hele livet mitt savnet å være et elsket barn av mitt opphav. Jeg har I dag klart å forsone meg med at jeg ikke er et ønsket barn.  Så må jeg gjøre mitt beste for mine barn,  slik at de får følelsen av å være verdsatt å noen bryr seg.  Jeg følger de alle tre opp hele tiden,  å jeg er så takknemlig for hva de hele tiden prestere.  Jeg ser jeg har vært en god mamma for de , ved å lær de viktige ting i livet,  se andre mennesker,  være seg selv, gå for drømmen din å alltid lytte til hjertet ditt, mamma støtter dere alltid.

 

For at jeg kan lykkes

 

Var første bud å anerkjenn at jeg har opplevd det jeg har. At jeg ikke har familie som bryr seg om meg. Så måtte jeg trekke meg unna falske mennesker,  å energi tyver som jeg ikke kan være sammen med.  Dette er primært avgjørende for å slippe deg selv fri fra negative ting.

Når jeg nå fokusere på positivt å mine drømmer så er det dette som jeg jobber med for å tiltrekke meg mer av det.  Nå er jeg bare i positiv energi,  selv om jeg ikke enda har alt jeg ønsker meg så ser jeg nå tydelig at jeg mottar nå mye mer enn om jeg hadde ordnet meg i en offer rolle.  Der jeg hadde dyrket meg på negativt. Dette er ikke interessant å gir meg null gleder , så ja jeg jobber kun I positivt energi å må være i dette for å tiltrekke meg mer suksess.

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg