Vi vet aldri hva andre har lagret, derfor være forsiktig ♥️

God morgen kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Jeg kjenner godt på kroppen at jeg nå er rimelig sliten å kunne trengt hvile hele dagen.

Sto opp Gry tidlig å kjørte yngst sønnen på jobb i morrest. Fint å kunne hjelpe litt. Det som er når vi gjør det så får vi mer igjen er mitt budskap.

Jobbet litt nå i formiddag med veileder samtaler, veldig fornøyd med at jeg får hele tiden kunder der å.

Selv om jeg har laddet opp i mellom alt her.

Jeg må det for å klare å holde på slik jeg gjør ellers hadde jeg nok mest sannsynlig kollapset.

Hvordan går det virkelig Ann å jobbe så mye som du gjør, de aller fleste sier du er gærn du er gal. Jeg svarer alltid fortell meg noe jeg ikke er.

Når vi tar tilbake blikk på alle de gangene jeg måtte stenge ned bedriften å så mye negativt som media å i tillegg påført folk. Så påvirker det så klart min bedrift.

Det å være i den situasjonen jeg sto i var ikke noe hyggelig eller det jeg ønsket.

Det var nesten som om jeg hadde satset alt jeg eide å hadde å miste absolutt alt.

Ingen i verden som skjønner det som ikke selv har vært der.

Det å se nå at jeg om ikke så veldig lenge har jeg snart 8 mnd jubileum ved å jobbe vær dag.

Målet med dette er at jeg skulle få balanse mellom jobb og alt. Det å ha livskvalitet er viktig. Bare det nå å kunne ta meg en tur på butikken å kjøpe meg mat er jo noe jeg ikke kunne for noen mnd siden.

Hadde så mye utgifter som var satt på pause.

Hva gjør dette med dæ primært? Jeg har blitt mye mer innesluttet merk jeg.

Ikke fordi jeg ikke ønsker å snakke med andre. Men føler at de aller fleste ikke har noen forståelse for hva en har stått i.

Det å må gjenta meg merke jeg at bare det i starten provosert meg enormt. Merk det provosere meg enda men ikke like mye som før.

Det å ha mestra denne epoken i livet mitt er en stor bragd som jeg ikke har noen andre å takke enn. Meg selv for å finne kruttet å stå på.

Det å se nå tydelig at jeg har fått mye mer kunder nå å veksten blir mer ved at jeg har bygd opp en bedrift som er solid å bra.

Ved å gjøre feil så har jeg utviklet meg mye mer å det er fint å se hvordan det har gjort at jeg fysiske og psykiske er meget sterk i meg selv.

Ikke lenger redd for å si ifra om det er nødvendig.

Jeg har flere som jeg har bestemt meg for å gi 100% inn pga av elendig måte å oppføre seg overfor for meg i denne tøffe perioden.

Jeg er så uredd som jeg aldri før har vært det er vel også noe som kan være negativt. Derfor så reflekterer jeg over det jeg gjør å det jeg ønsker å gjør. Kun med mine nærmeste å det er nesten ingen.

Siden jeg ikke har noen kontakt med min familie utenom mine egne barn. Som jeg forguder.

Blir vi en meget sterk firkløver, de er livet mitt helt sikkert.

Jeg mottok en telefon her om dagen om hvem som var mitt opphav. Pga av mitt etternavn.
Synes egentlig denne samtalen var litt underlig egentlig. Selv om vi kjenner noen så kjenner vi de ikke på alle måter.
Vet ikke om det lå noen andre bak denne samtalen men siden jeg har blitt kutta ut av den personen som den som ringte meg skrøt så uhemmet av så forteller det meg hvor de skulle på ferie sammen. Da gikk mine tanker litt hvorfor informer meg om det? .

Dessverre er det ikke alle som har forståelse eller skjønner alt. Det å bli det barnet som ikke betyr noe må da mennesker skjønner at det er ikke noe særlig? Det ser jeg jo også tydelig at det blir jo gnidd inn hvem de er hos osv. Hvorfor må jeg få info om akkurat dette? Det er ikke noe som jeg heretter ønsker noen info om. Om jeg ikke selv ber om det.

Det interessere meg overhodet ikke, hva de gjør det er ikke noe jeg ønsker å bruke tiden min på. Det er ikke jeg eller min barn som har kuttet ut noen i det det er vi som har blitt kutta ut.

Heller ikke her skjønner andre mennesker noe spesielt da de selv har hatt det rolig å ok.

Dette har bidratt til at jeg har den kompetansen på å være veileder, siden jeg har opplevd misbruk, avvisning, makt misbrukt, pluss mye mye mer. Som ingen andre mennesker har noe med.

Vi vet aldri hva andre har lagret derfor må vi være forsiktig med vår tilnærming å være ærlige.

Skap deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg