Vi vet aldri helt når det smeller til?

Go morgen kjære lesere 🥰♥️

 

Hvordan har du hatt det i natt sovet godt? Jeg jobbet egentlig litt lenger i natt som vanlig 🙈😊 trives med å multitaske å gjøre mye når huset sover.

Enn du er du på samme måte som jeg? Ikke alle er det men godt å ha litt ulikheter. Jeg fikk i går gjennomført mye å det er nydelig.

I dag er det å følge opp på det jeg gjorde i går, noe må jeg bare få en bekreftelse på at det er ok.

Jeg er mega stort over meg selv å mine personer å det er viktig at vi tørr si da. Jeg gleder meg veldig til å få starte med november men så er jeg mega spent på hvordan oktober blir inntekts messig.

 

Jeg er arbeids narkoman jeg skjønner det å kommer til å være det helt til æ dør. Mest sannsynlig.

Jeg klarer ikke å legge bort jobb er så rutinert med å være selger det var min aller første jobb. Å lære å selge. Deilig feeling når du har lykkes med jobben å kunden har kjøpt mer enn den skulle. Da er jeg takknemlig.

Selv om den ene dagen bare en liten ting neste gang så er det mer. Vi vet aldri når det smeller til ikke sant? Jeg liker den måte å jobbe på der jeg hele tiden må forberede meg å prestere. Lage meg mål ha post it lapper i hele huset mitt.

Da jeg var ung å mine barn små så jobbet jeg enormt mye med oriflame, jobbet meg ut som gruppe leder å klarte å jobbe meg til turer i oriflame verden. Jeg bare bestemt meg dette skal jeg klare å så delte jeg opp målet. Å roste hele tiden meg selv.

Jeg klarte turen til Azorene pappaen til mine barn kunne ha bitt med men jeg ordnet barnevakt når jeg var borte så ble det min første ego tur alene uten barn å mann.

Jeg glemmer aldri når jeg fikk vite at jeg var den eneste på Mo i Rana som hadd klart kravet. Det ble mye sjalusi i den kretsen.

 

Jeg har alltid vært en person når jeg gløder for noe så jobber jeg som en helt. Å. Det jeg ikke liker så gjør jeg ikke en god jobb. Som da jeg var et barn å bare smalt krystall glassene i oppvaskmaskin. Å fikk kjeft 🤣🤣🤣 litt for kraftige bevegelse tror jeg å sikkert litt for hardt grep.. Skjønte da at slik skal jeg aldri ha kommer hele tiden til å knuse de så må ha solide saker 🥰🙈

Jeg gleder meg til å jobbe i dag til å planlegge fremover å. Tenke litt på jul.

I fjor var jeg helt alene på julaften å spiste ikke jule mat. Hadde ikke råd til å. Ha mat. Jeg fikk litt mat til Inger men ville dele dette med flere så derfor ble det litt magert. Jeg jobbet med veileder samtaler julaften å hadde mange ensomme som kontakta meg. Jeg følte en del trøst i at jeg da hadd to jobber som jeg kunne holde på med døgnet rundt.

Denne jula skal vi feire jul å. Nyte det er helt sikkert.

Jeg har tatt inn mer produkter som jeg å. Familien skal teste ut om det er bra. Gleder meg veldig til å få produktene 🥰jeg bestilte opp en ny type jule kaffe så gleder meg til å teste den ut.

 

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg