Vi tiltrekker oss energi 💗realisere mine drømmer

Hei kjære lesere 💞

 

 

Hvordan går det med deg?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det også meget bra.  Nyter stunden her hjemme mellom alt… jeg klarer ikke å legge jobben bort.  MEN det er jo livet mitt akkurat slik jeg liker å ha det.

 

Innholds rik dag💥

 

Må si dagen min ble perfekt,  jeg ble rett og slett tatt på senga i dag.  Brått ringt telefonen min å en hyggelig invitasjon ble tatt å senga er ikke akkurat værdags kost for meg..  men jeg liker egentlig veldig godt å ikke vite hvordan dagen blir.  Ble en hyggelig by tur.  Med litt cafe å se på mennesker det er fascinerende også spennende.

 

Karrieren er i ferd med å bli utviklet seg til et nytt prosjekt

 

Veileder samtale jobben min tar helt av . Jeg elsker denne delen av jobben min.  Så Takknemlige for at jeg har det I livet mitt.

 

 

Våren kommer med opprydding å at noe skal bort.  Det å rydda bot mer her hjemme er nå blitt mer gjort.  I tillegg så klør det å så blomster i ulike varianter.  Artig å mestre noe som er i grunn lett om vi ønsker å lære . Jeg har ett stort hus som jeg boltrer meg på så nå gleder jeg meg veldig til å få sommer å kan nyte dagen ute.  Vi må nok vente enda litt til før det er snø fritt her.

 

 

Dette å utvikle meg å bedrift

 

Merker at kroppen og livskvalitet er på rett sted I livet mitt.  Dette med å se restauranter som holder meg oppe . Å klare meg økonomisk er ingen selvfølge.  Jeg jobber enda for å komme meg ovenpå etter pandemien… å er enda ikke helt der jeg ønsker å være.. men fokuset mitt er målrettet jobb og karriere.  Så ingen ting er kommet av seg selv.  Det er beintøff jobb som ligger til grunn for at jeg har fått til alt…  jeg registrerte konkurs over alt nå . De store bedre og små her hatt det enormt tøft.  Dette med å snu en negativ situasjon om til suksess.  Hva gjør du egentlig da ? Hmmm jeg vet at de aller fleste mennesker skjønner ikke helt hvordan jeg klar å jobbe uten fridager… jeg må ha det godt,  være I gode opplevelser.  Jeg trenger mye egentid.  Jeg meditere alle dager for å restituere meg selv.  Dette gir meg faktisk energi og livskvalitet.  Det å jobbe målrettet med veileder samtaler også massasje jobben.  Gir meg faktisk energi til å fortsett videre.  Butikken min er i vekst å jeg gleder meg virkelig til å få utvikle den mye mer fremover. Men aller først nå er dette med å utvikle min kreative hjerne mer som er viktig.  Jeg har 7 jobber nå som jeg jobber med vær dag alle sammen er med på å hjelpe meg så bedriften min klarer å være I balanse mellom alt.

 

Vi tiltrekker oss energi

 

Jeg ser så tydelig nå at manifestering fungerer så langt meget bra. Alt kommer til meg.  Via alt jeg sender ut er nettstedet dette jeg nå får tilbake.  Om du tenker på hvordan du er så kan du kanskje skjønner om du har mye støy rundt deg.  Vær oppmerksom på verdien av deg selv.  Hva vil du ha mer av . Hva ønsker du minst av . Jeg elsker å manifestering drømmer å ser mer og mer at livet mitt blir meget godt fremover.  Jeg gleder meg virkelig til å få utvikle å ikke minst lære livet på en kul måte . Når vi er slik barna er så kommer manifestering lettere til oss.  Se for deg selv at du mottar akkurat det du sendte ut i bestilling.  Vær glad å lykkelig.  Jeg hadde en veldig kunde som ringte meg her om dagen.  Stemmen og energien var tung.  Når vi ikke har det bra så ser vi tydelig det å merke at andre mennesker sliter. Jeg forklarte kunden hvordan hun hadde det ut ifra hvordan jeg leser henne.  Jeg hadde 100 % rett å traff igjen spikeren på hodet.  Med å finne løsninger som er relevant og lett å gjennomføre. Selv å si de lette ordene kan by på utfordringer.  Derfor er det egentlig viktig å reflektere over livet hva skjer,  hvorfor skjer dette.  Osv være ærlig å våge å se sannheten i øynene.  Livet mitt er akkurat passe spennende 💞 datteren min kom innom med litt kos til meg,  så omtenksom liten dame . Uendelig takknemlig for at jeg har en så god datter.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg