Vi skaper i grunn alt selv …

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det jeg tenker det er herlig det er weekend på trappene å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kan nyte den , Det er ikke alltid vi har det som skal til for å ha det hyggelig men jeg trenger i grunn lite for å ha det bra jeg krever ikke mer en litt så har jeg det så herlig det er en fryd at en ikke er mer stor forlangende enn akkurat det.

 

Denne weekend har jeg planlagt litt mer en jeg har sagt ut til alle sammen men det er noe jeg fortsatt holder en del for meg selv det tenker jeg i grunn er ofte det aller beste. Det er alltid krevende å være en karakter som alltid må være for alle andre å ingen er for meg . Det kan i blant føles slik men det er heldigvis ikke alltid det er dette som er fakta hele tiden . Det er en ære for meg å kunne være i alt jeg gjør for jeg merker at jeg trives mer å er mye mer meg enn jeg kanskje var før . Det er en tid for alt som jeg bruker å si jeg tenker at tiden vil vise hvem av oss som vinner å jeg vil ikke være den som taper noe som sagt men jeg er jo på stødig tur som du skjønner jeg er her .

 

 

Jeg holder meg til mine ting holder det.

 

 

Dette med at jeg registrer at enkelte mennesker spenner ben på andre for å få en kortvarig lykke selv har jeg ikke skjønt meg på å heller ikke de som skal prøve å være bedre enn deg og meg . De skjønner jeg meg heller ikke på . Det er en ting som er sikkert så er det at jeg gleder meg veldig til å få ting mer i orden rundt meg her å jeg skal ikke annet en å være i det jeg trives aller best i å det er å være i balanse mellom alt . Det er krevende å ha mange som skal mene noe om oss hele tiden jeg starter aldri opp noe med å skal konkurrere om å være best jeg vet at jeg er best uansett . Jeg er den som aldri feige ut å står løpet til mål også tilbake . Så jeg er ikke en som det er en lett match heller det motsatte en nøtt som er vanskelig å knekke . Jeg tenkte litt på det jeg sier mye men ikke alt. Det er en fordel i grunn for det var nettopp dette mor prøvede å lære meg som barn da jeg sa alt med en gang .

 

Det sto på bade døren tale er sølv og tie er gull alltid da jeg skulle til toalettet så ble jeg påminnet at kjeften min gikk flere gange for mye . Det var ikke gull å få i de årene . Det kommer seg nå jeg tenker at mor sitter på en sky å følger med meg som en skue for øye . Det har hun grunn til for her har det skjedd mye som jeg vet hin aldri hadde forventet skulle skje at jeg skulle få meg høns også ender i tillegg. Det hadde hun aldri sett for seg det vet jeg .

 

Dette med å sette seg ned her også bestemme seg for å skulle klare det en holder på med å ikke gi opp det er meg i grunn det som bare jobber på å sier i grunn ikke mer enn jeg må. Det er alltid en tid for alt som jeg bruker å si jeg tenker ikke så mye annet på at jeg er veldig takknemlig for å ha det så bra i livet mitt akkurat nå det er herlig å kan være så heldig som jeg er som har alt jeg ønsker å litt til .

 

 

Vi skaper i grunn alt selv

 

 

Hva jeg sender ut så skaper jeg det med en gang det kommer til meg da det er klart å det er noe jeg bare må forstå at ting blir mer synlig av hva jeg faktisk selv skaper under veis her. Dette med å være i denne boblen ved at en tillater seg å være en som er sulten på suksess så er det nettopp dette jeg tiltrekker meg . Det vi sender ut kommer tilbake om vi ønsker det eller ikke.

 

Jeg vet at mange tenker at ting kommer ikke til oss bare ved at vi fokuserer på det men det får være deres greie . Det vi selv sender ut er manifestasjon . Det bryr i grove trekk at vi  tenker på en ting , vi fokuserer på det som om vi allerede har det , vi mottar det . Slik funger dette. Så må du også jeg ha tillit til at dette faktisk kommer til oss, det er her de aller fleste ikke klarer å være i rett balanse mellom alt . Vi må ha tillit til det vi manifesterer kommer til oss. Vi kan ikke den ene dagen fokusere på ja dette kommer min vei så for neste dag å ikke ha truen på det . Da sender du utydelig energi ut å da mottar du heller ikke det du ba om . Som jeg skrev først forstille deg det , lev som du allerede har det, du mottar det . Da du er i samsvar med energien . Først da kommer til til oss som penger, kjærlighet , gaver det vi måtte ha manifestert inn til oss.  Du får teste ut så skal du få se at dette funker veldig bra vi har vår frie vilje å det er noe vi alle skal bruke . Det er viktig å gjøre ting for å se hvor spennende i grunn dette er. Anbefales .

 

 

Du kan lett endre ditt liv radikalt ved bare å endre energien din selv om vi alltid går den samme ruten , sier akkurat de samme ordene å aldri tvinger oss til å lære noe nytt så er du aldri i utvikling . Det vi alle trenger er å lære nye ting å hele tiden ha det gøy som jeg har det. Dette med at jeg skaffet meg dyra var for at jeg hadde en kunde som sa at han skulle få seg litt høns . Så åpnet dette opp ved at jeg begynte med å se muligheten for å skaffe meg dyr igjen . De er så herlige å jeg må si hønene  og endene de har så utrolig artig måte å være på at jeg er like fascinert vær dag . De har så utrolig artig utstråling å bare dette at en må få tillit til de er en ting jeg merker at jeg har fått mer dreisen på de nå en i starten vi er nå mer på lag. Det er utrolig hyggelig . Det kommer seg mer nå . Alt er i en prosess der vi alle må modnes med tiden for at vi skal kunne klare å få til nye kule ting . Det kan virke som jeg bare er opptatt av dyra også barna mine og jobbene . Det er jo så klart det viktigste men jeg har flere andre ting som jeg liker å holde på med men , det har kommet litt i bakleksen da jeg har hatt mye med dyra å gjøre i fra jeg fikk de 25 august så har det vært full rulle her med action , politiet ringte meg daglig en periode takk og lov det er historie men jeg må være ærlig det har gjort noe med meg . Det har gjort slik at jeg aldri vil ha noe med mine naboer å gjøre.. siden flere naboer ringte så vet jeg så klart ikke hvem som tok telefonen oftest … men jeg klarer ingen lengre .  Dette er prisen jeg måtte betale for å få denne floken å lære meg mer . Det er tid for absolutt alt å jeg verner om meg selv også mitt . Dette med å trekke seg unna de en ikke vil omgås med er viktig element for å ha det hyggelig. Det er først nå at jeg kan få nyte tiden med dyra å gjøre det jeg har mest lyst til . Dette er en prosess å jeg vet at ting blir bare bedre og bedre som tiden går. Det er en sann glede å se at ting blir som vi har sett for oss .

 

 

Jeg har en del ting som skal gjøres ferdig ute her hjemme så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få gjennomført mer her av det jeg skal gjøre . Det er ikke for amatører å gjøre det som jeg har holdt på med det er noe jeg skal få til å jeg gleder meg veldig til å få ting mer ferdig her så jeg kan skrive at ting er ferdig det gleder jeg meg veldig til .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg