Vi møter oss selv i alt vi gjør …

Hei kjære lesere  ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bra håper jeg at det gjør, jeg tok sent kveld i går eller i natt så det ble i grunn ingen tidlig morgen her i dag, men samme det jeg bryr meg i grunn ikke så mye om at jeg må opp til det samme tidspunktet daglig . Dette med å ha faste rutinger på alt det klarer jeg ikke å ha . Det er sikkert mange som må ha det for at livet skal være en bra plass å være men , for meg så er det topp å vite minst mulig om alt.

 

Dette  med å jobbe mot ett mål som jeg hele tiden holder på med så er det ting alltid som dykker opp som vi alle kan føle hindrer oss. Dette med å være litt takknemlig for de pauser vi måtte få i løpet av livet å heller ha det litt mindre stress fult så hadde de aller fleste hatt det så mye bedre på alle plan , ja se når kommer Doktor Skarstad Holmen opp her , hadde i grunn vært nydelig å hatt den tittelen for en periode men jeg tenker nok at de har vel mye de har ansvar for så jeg tenker det står jeg over får heller være doktor heksa som alltid finner min miks dur som jeg vet er bedre enn den skole medisin som leger skriver ut i bøtte og spann .

 

Ved å redusere på det negative i livet ditt også stress har du redusert mye helse plager . Ved å røre deg mer så reduserer du mer , også reduser du angst også i tillegg så får du mer harmoni også i tillegg så er det ett pluss at vekten reduseres ved at du bruker opp det du har tatt inn. Dette med å være fornøyd med seg selv er viktig å så tar en ting derifra ved å bare være lat så kan du helle rikke klage på hvordan du ser ut eller hvordan du har det. Vi har alle sammen en skyld i hvordan vi har det eller hvordan vi ser ut med det vi selv kan gjøre noe med , her er det undervekt eller overvekt . Jeg har vært begge deler undervekt i den perioden jeg ikke hadde råd til å kjøpe meg mat . Jeg måtte spar på maten jeg hadde så ble det til slutt at jeg la meg sulten . Det var ikke en ønske situasjon men dessverre var redusert inntekt via bedriften ett resultat under pandemien . Dette med å bevilge seg selv litt har ikke alltid lagt like lett for meg , jeg har ikke luksus før jeg har råd til det. Det er bare en seier at jeg nå har klart å jobbe meg målrettet opp at jeg ser nå mer realistisk på alt fremover .

 

Dette med å ha det tøft etter en pandemi er ikke for alle å skjønne seg på akkurat dette , det er noe som en som har vært berørt vet hvordan dette virkelig smakte på kroppen . Dette å se hva jeg faktisk har lyktes med å bygge opp til tross for lite midler så har jeg nå i dag mye mer styrke også en bedre helse ved at jeg nå stresser mindre , jeg ser at ting faktisk går mer min vei nå fremover selv om jeg hadde ønsket at det var i mål men som jeg alltid sier så er det alltid noe som kommer i mellom alt , alltid om det er økonomi , familie eller uansett hva en skal  gjøre så er det ikke alltid alt blir som en først hadde håpet på. Dette med å ha startet med prosjekt som jeg har planlagt i krem/ slave verden . Så har jeg fått sanket inn litt nytte vekster rundt om i området her jeg bor . Dette med å kunne gjøre dette her i nærområdet mitt er noe jeg gleder meg til . Det er noe som er faktisk terapi og healing ved å være i naturen . Jeg bor så fint til at jeg har skogen som min nærmeste nabo jeg trives så godt her at jeg kunne ikke ha tenkt meg å flytte her i fra. Dette med at jeg nyter alt her mellom det jeg gjør så er det lett for meg å si at jeg gjør det bare slik så ordner alt seg . Dette med å være i denne grunder boblen som jeg er så merker jeg at jeg er så mye tryggere med å være meg selv også dette med å våge å si kraftig eller mildt i fra da det gjelder. Det er ikke noe midt i mellom når jeg har bestemt meg .

 

 

Jeg har mottatt så mange nye

 

 

Jeg merker at mange ikke har det så fint om dagen , det er mange som sliter med å være seg selv eller at de ikke passer inn . Dette med å ikke like seg selv er jo for mange ett stort problem . Det å se så mange nye kunder jeg har fått nå på min private veileder kanal , så er dette en rimeligere linje for de å kontakte meg på å fordi jeg ser at jeg kan  faktisk være til hjelp for de . Dette med at jeg kan bruke mine kunnskaper for å gi de mer livskvalitet i stede for at de sitter alene på en hytte å har det trist å ikke vet att fram på seg selv. Så er dette med at de forplikter seg for seg selv å gjøre noe med dette . Det er primært utrolig viktig at jeg presiserer at de må ønske dette selv . Dette med å ikke se utvei på livet er tøft å høre på jeg har utallige som jeg har klart å fått snudd til en bedre hverdag å det gir meg så stor glede at jeg har ikke ord. Dette får jeg tilbakemelding på at uten meg hadde de kanskje ikke vært her mer … dette med å få de til å se seg som viktig å hente opp det som en gang var der er en jobb som både for meg er tidkrevende men jeg merker så godt på energien å i møte med de så ser jeg deres energier tydelig vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det , men alt er bare energi mellom alt her å vi som er slik som jeg vi har dette i oss at vi ser igjennom dere andre .

 

 

Hvordan balanserer du deg etter en samtale da er det sikkert mange som under seg på ? jeg skiver alltid ned det som er hoved essensen i samtalen . Så jeg har lagret alt i meg som jeg også kunden hadde snakket om før , jeg kusker alt . Dette med å ha en slik hukommelse er for de som ringer meg i blant ikke ofre de synes nok det er rart . Det er ikke en som jeg ikke klarer å erindre når de ringer meg så jeg er heldig må jeg si . Dette med å være i balanse og harmoni så kan jeg aldri være i noe negativt . Dette er en del av min hverdag jeg trives ikke med sure mennesker eller mennesker som maser for mye de liker jeg heller ikke . Så jeg har det utrolig godt i grunn mellom alt her .

 

I dag fortsetter det nydelige været jeg har i grunn vært litt lat i dag men jeg trengte det veldig . Dette med å finne min ro også ha det godt er mye viktigere enn alt annet . Jeg trives så godt i mitt eget selskap at jeg trenger ikke flere rundt meg enn meg selv . Selvfølgelig er det nydelig å være sammen med andre men dette med å finne seg selv mer også ha det godt så kan en ikke ha mye støy . Jeg skal nyte kaffe på alenen alene å lytte til fugler som snakker å finne meg ro å nyte stilheten rundt meg her finner jeg min indre glede også bare være til glede for meg selv . Dette med at jeg ser hva jeg selv har gjennomført i det siste så har jeg all grunn til å være super stolte jeg er det å har i grunn ikke noe å klage over .

kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg