Vi møter det vi skal møte på ❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det i kveld ?

 

 

 

Jeg håper du har det topp med alt du holder på med, jeg må si jeg er så takknemlig for absolutt alt jeg er i pr nå. Det er en reise alt vi gjør i alt vi holder på med. Dette med å se at livet vårt er en reise der vi alle har samme forutsetning for å lykkes . Vi har alle sammen samme muligheter . Det som er en forskjell er hvordan vi løser våre liv på best mulig måte.

 

 

Vi kan være i balanse eller kraftig ubalanse mellom det vi søker i livet vårt . Hvordan du og jeg løser våre oppgaver er hva vi også klarer å få til det vi vil . Det er så enkelt at noen lykkes aldri å noen lykkes alltid . Hvorfor er det noen som aldri lykkes å noen klarer å nå alle sine mål med strak arm selv om de kan ha hatt utfordrende liv  . Så er det vårt eget fokus som avgjør om vi klarer å lykkes . Det er hva vi sender ut som avgjør om vi klarer å ha kontroll . Dette med å aldri ønske det vi gjør så vil du og jeg aldri heller gjøre en god jobb . – Da blir det vi gjør halvgjort da blir det også deretter . Det å være med hjerte i alt vi gjør så har vi også det som skal til for å finne dreven for å oppnå suksess i vårt liv.

 

 

Vi møter det vi skal møte på

 

 

Vår reise er akkurat som en magnet i grunn . Det vi sender ut kommer tilbake til oss , om det er glede eller sorg eller at det er negative mennesker . Vi kan føle at ting ikke alltid er slik som vi ønsker . Da har jeg eller du ett mål for øyet å det er å endre på hva jeg eller du sender ut . Dette er nødvending for å fremstå som den som skal motta eller vi skal være den magnet som skaper mer av det vi ønsker her i livet .

 

Ved å visualisere våre drømmer så ser en for seg drømmen vi har å merker energien den gir oss . Dette med å samtidig tro på det så blir det mer realistisk . Dette med å være i negativ energi å ikke ha det bra så mister vi energien for å klare å motta overflod . Det gir oss liten energi for å ha den rette flyten for å få vekst i våre liv. Derfor så vær alltid bevist for hva du selv sender ut . Du manifester alt selv det du opplever om det er dårlig eller fint . Noe er lærdom som vi skal være i , noe er fordi vi ikke lever i pakt med det som er bra for oss. Om vi selv ønsker ett mer harmonisk liv så må en endre dette vil en ha masse drama så må en bare fortsette det livet en lever om en måtte elske å ha mye negativt rundt seg så jeg tenker vi bestemmer selv for hva som er bra for oss selv. Du bestemmer selv for hva som du slev ønsker å dyrke er det å snakke om sykdom hvor dårlig en er eller er det å fokusere på bedre helse for å få en bedre livskvalitet ? Dette kan vi selv gjøre mer med enn om vi endrer vårt fokus for hva vi sender ut . Alt blir 1000 ganger bedre selv ved å endre vårt fokus så får vi en helt annen start på dagen enn om du bare velger å se livet i fra den skygge siden der alt er bare negativt så vi har ett valg selv å det å bestemme seg for hva som er best for oss selv så er det å ta det som er det som gir meg eller deg mest næring .

 

 

Jeg personlig liker ikke for mye drama jeg setter stor pris på det livet jeg i dag har der jeg nyter livet med å være  meg selv å ikke minst gjør det jeg har lyst til . Dette med å endre meg kommer jeg nok til å gjøre ikke for at jeg er ett dårlig menneske i dag. Det er når vi endrer oss til det enda bedre så mottar vi nye mennesker inn til oss . Vi tiltrekker oss andre karakterer noe jeg setter enormt pris på . Dette med å manifestere livet mitt er noe jeg bare elsker å gjøre. Det jeg aldri helt får bort så er det reise feber . Det er noe jeg får da ungene er på tur eller jeg selv . Selv nå i en alder nærmere 50 så har jeg det enda. Helt utrolig men , jeg må bare akseptere at jeg er skapt slik . Det å ha reise feber har fulgt meg hele livet å er en følelse som er ikke alltid like artig da en ikke har kontroll på den som er på reise fot . Da er det å stole på at alt går bra med de på reisen så jeg tenker det er bare å stole på at mine er ved oss hele tiden så har jeg klart å bli mer rolig enn jeg var før. Det kommer seg mer så takk for det.

 

 

I mellom reise feber så jobber jeg så klart å har hatt mye å gjøre så takknemlig for det . Det gir meg mer enn jeg har trudd dette med å nyte tiden med å få gjenta mine kunster. Det er magisk å oppleve så mye spennende på denne reisen her . Det er noe jeg setter stor pris på .Vi kan nok i blant føle at vi ikke er på rett sted det er bare kaos også tåkete rundt oss . Det er ikke akkurat slik det er , jeg lover deg at ved å lytt mer innover å fortsette mer ved å gi deg selv gode tilbake meldinger . Si gode ord til deg selv ved å snakke oss selv ned så endrer vi oss ikke vi stagnerer . Dette med å fortelle oss at vi klarer dette vi mestrer dette så har vi belønningen som kommer etter hardt arbeid. Det er bonus som er vår lønn . Dette gir meg også deg mer inspirasjon til å jobbe videre da vi ser at dette funker veldig godt.  Vi klarer alt vi må også litt til . Det bor mer i oss en vi faktisk ser selv ofte så begrenser vi oss selv ved å snakke mer om det negative enn om vi ser på de punkter ved oss som vi faktisk gjør bra.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg