Vi må ta egne valg

Hei kjære lesere 🥰

Hva er egentlig valgene vi tar i våre liv?

Ved å hele tiden si at jeg gjør dette fordi andre mennesker mener jeg må gjøre det. Eller jeg gjør dette fordi jeg blir påvirket av de.

Vi er nødt til å tørr å være oss selv å ikke utsettes for negative ting som generer til økt stress å hva bidrar stress mer av? Sykdommer å redusert helse.

 

Ved å endre ditt fokus ved å ha positive holdninger og se positivt på alt så skjer dette.

Du får nå med en gang bedre selvtillit også er du noe.

Vi må si til oss at vi er noe å at vi er betydeligs full for andre å oss selv.

Om vi hele tiden måler oss opp i mot andre hva de mener om oss reduser vi vår egen selvtillit.

Ved å være en bane bryter å våge å ta min egen vei er veldig spennende. Å det håper du også våger å gjør for deg selv.

 

Takknemlig for at jeg våget å ta action i livet mitt.

Ta litt modig valg gjør noe med meg som person å våge å være redd og frykte er en følelse. Som vi må våge å stå opp for. Ved å være trygg i den så blir det lettere å takle livet på alle arena.

Når jeg nå ser på livet på godt og vondt. Så er det vonde minner noe som gir oss styrke til å klare å utvikle oss mer fremover. Vi får det mye bedre når vi er tilfreds med livet å våre feil og mangler like godt som det vi gjør bra i livet vårt.

Mitt mål er å utvikle meg mer til et bedre menneske som  gjør ting mye bedre enn før.

 

Nå i dag er jeg helt anderledes enn jeg var for fem år siden. Mye mer tilbake trykket å ønsker heller ikke å ha like mye oppmerksomhet som jeg likte før.

Selv om jeg vet at folk mener noe annet om meg at de synes jeg tar mye plass å er overlegen opptatt av meg selv.

 

Livet som gründer er å være selvopptatt fordi jeg må være dedikert, stå på litt mer enn vanlig å igjen gjøre om produktet til noe andre ser å ønsker å kjøpe. Så her må jeg synes å ta mye plass i sosiale medier.

 

Dette er viktige for utviklingen i bedriften min.

 

Ønsker deg en nydelig kveld 🥰

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg