Vi må ingenting vet du?

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det i dag? Jeg kjenner at kroppen min har trengt ro å 100 % avslapping i dag. Det er nydelig å ta seg tid til akkurat det.

Jeg må alltid lytte til hva kroppen forteller oss. For å ikke brenne meg ut. Det er bare unødvendige å samtidig må jeg jobbe opp det som eventuelt raser ned.

Så mitt gode råd til deg er å. Lytte til kroppen din. Er du mer sentimental? Sliten? Amper?

Dette er tegn på at du er sliten / overarbeidet.

Ved å gjør ingenting å ladde opp batteriene er 100 % ok å. Igjen du restituere kroppen din hurtigere.

Vi må ingenting å det er kanskje bra at vi tenker over det. At det at å ikke gjøre noe eller prestere noe er også innenfor.

Hvordan klarer du å opprettholde en så sterkt jobb moral som du har. Jeg har blitt først og fremst opplært i strengt regime at jobb/ karriere er seriøse greier. Som vi ikke kødder til. Med å være en forbannet snobbete fan som forventeter at alt blir lagt til rette for at du skal ha det ok var jeg heller ikke, takk for det.

Slik fungerer det absolutt ikke. Vi må jobbe opp vårt eget omdømme slik at vi fortelle hva vi duger til.

Det er på denne måten jeg har bygd opp mitt navn å igjen det er meget fint å. Se at jeg selv har skapt alt jeg eier. Ingen andre som har hjulpet lille meg.

 

Det er prestasjoner på høy gir alt jeg har gjort opp igjennom livet mitt. Det å lykkes å samtidig har jeg selvfølgelig gått på tryne noen ganger..

Det er de feil trinnene jeg så avgjort lært av ikke ved at jeg var Snill pike å gjorde alt riktig. Det er da vi vokser da vi ser objektivt på alt å igjen klarer å. Se muligheter i stedet for problemer.

 

Vær takknemlig for alle situasjoner som du er i å ikke fokusere på det du ikke har.

Da resulterer det at du tiltrekke deg mer av det du ikke vil ha i livet ditt.

 

Jeg har nå i det siste satt utrolig mye mer krav til meg selv. Å igjen sett å fritid mye mer på min agenda en tidligere.

Jeg har en fysisk tung jobb så kroppen min trenger mye ro egentlig.  Har massasje pr uke opp mot 50 timer. Så det forteller jo at jeg trenger ro også.

Her har jeg blitt mye flinkere til å si nei når jeg kjenner at kroppen nå trenger ro.

Det gjør godt å nyte livet å bare være jeg digger det utrolig godt.

Jeg har en tendens til å planlegge litt mer hele tiden. Etter tommel ulykken min så er det mye jeg ikke klarer å gjøre.

Nå trenger den også mye ro for å klare å eksistere. Har jobbet med massasje selv om den er skadet. Det er bare at jeg har ikke den i bruk den står helt opp.  Enda sikkert en eller to uker til før jeg er på nivå igjen. Så får vi se.

Til da så skal jeg utvikle bedriften min seriøst mer.

Ved å åpne opp for mer veileder jobb. Skal ordne you tube kanal, så jobber aktivt for å lage et innlegg. Det har  bare vært så mye annet. Det å gjøre noe nytt er også litt skummelt.. Så da utsette vi det litt.

Jeg har vært så utslitt at jeg har ikke klart det akkurat nå, så det er mye derfor jeg har utsatt det. Men det blir ikke lenge til.

Jeg har alltid sett frem til forandringer å glede meg hele tiden på noe nytt. Det tenke jeg er viktig å sundt. Gleder meg veldig til fremover.

 

Håpe du har hatt en nydelig dag så langt? Kos deg masse så snakkes vi 🥰

 

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg