vi må hjelpe de som trenger oss

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan står det til med deg ?

Bra håper jeg at du har det i dag, jeg har fått gjort så mye spennende i dag at jeg er så glad også takknemlig. Det er nydelig dette med å være i balanse mellom alt her . Det å føle at veien blir til mens vi går er jo noe som vi lett kan føle på da vi går inn i noe annet en vi har gjort før. Det med å starte opp med å selge klær var rett valg føler jeg . Selv om jeg også kan føle at jeg er i en verden jeg ikke helt kjenner , men det er dette som tar meg og deg inn i  noe som vi kan lære mer også utvikle oss mer en vi er pr i dag. Dette er noe jeg oppriktig gløder for så er det å være i utvikling også lære. Det å ta inn mer er noe jeg merker at jeg gjør . Daglig så kan vi føle at livet er mellom alt her. Det er ikke alltid like lett å være men det er lettere da vi er takknemlig å tilstede for å lykkes.

 

Jeg fikk mer også gjøre i dag.

 

I dag så ble det mer booking , mer bestilling også mye som skjer egentlig. Det er ingen dager der jeg kan si i forkant det er nettopp slik denne dagen min blir for jeg rår egentlig ikke helt over alt. Det å vite at fremtiden er der, også nå tiden er her så er jeg hele tiden i balanse mellom alt her. Det gir meg veldig mye tilbake ved å se et mønster som går igjen hos meg også andre. Det er slik vi alle sammen er , vi gjør mye på autopilot , men jeg velger mer eller mindre å gå mine egne veier der jeg ikke gjør det samme til faste tidspunkter. Dette fordi jeg ønsker å være tilstede også i det jeg gjør. Det å aldri helt vite er i grunn veldig ok jeg trives mer med mine ting selv om det kan i blant virke som at en er alt for opptatt med mine drømmer eller jobber så har jeg nå en ny agenda med å få satt i system. der jeg ønsker å få til å hjelpe flere her i rana som ikke har en en plass å bo det var en reportasje om de lokalavisen her om dagen så fikk vite i dag at det er 10 hjemløse her i rana som ikke har en plass å bo… dette gjør meg enormt trist å vite at vi ikke tar rede på de som ligger nede. Derfor så må jeg sette det på agendaen å starte en spleis for de som er hjemløse / ikke har gode boforhold. Det å vite at en som bor i en campingvogn uten innlagt strøm eller ikke har det som skal til . Nei dette må vi sammen få til å hjelpe disse jeg tror faktisk det er sikkert flere som sliter .. men de 10 som har stått frem er modige . Det har nok kostet mye å bryte denne terskelen jeg håper jeg får mange med meg i denne spleisen som kan bidra til å øke livskvaliteten for de som har gitt oss innblikk i hvilken hverdag de faktisk har. Det jeg også du kan klage over er ikke grunn for å klage, da en vet at de sover ute eller ved å ikke ha varme . Eller må sove på en sofa til andre. Uansett vi må hjelpe de som trenger oss .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg