Vi lykkes med det vi ønsker å lykkes med ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. I dag sov jeg lenge. Deilige å bare ladd opp batteriene mine igjen.

Takknemlig for at jeg har det bra å kan nyte stillheten rundt meg.

Jeg jobber mye å målrettet fremover. Å glede seg over alt jeg har presentert. Hva er det egentlige som gir oss energi å drivkraft?

Gode mennesker og gode opplevelser.

Hva er det som tar energi? Falske mennesker og sjalusi tar energi.

Hva er det vi gjør med det for å vinne over de? Tar totalt avstand fra alt.

Vi trenger en pause fra verdens å de som ikke ser det de er mest fokusert på seg selv.

I dag har jeg mottatt noe som gjør at jeg ser sjalusien over mine presentasjoner er voksende.

Jeg velger hele tiden å være meg selv å den karakteren jeg er. Det å trekke seg litt unna for en periode tror jeg nå er lurt.

Skal jobbe hele helgen med veileder samtaler å utvikle bedriften min mer.

Ta et annet steg enn å være i negativ retning.

Hvordan lykkes vi med alt?

Vi lykkes kun når vi selv ønsker å lykkes.

Weekend er for meg avslappende å trivelig med å fokusere på det en ønsker.
Vekst og utvikling
Kvalitets tid med å jobbe målrettet fremover.

Å ikke minst bare være det er nydelig egentlig bare det.

Jeg har jobbet nå hele tiden i år.
Ikke en eneste fri dag. Merka det godt på kroppen min at jeg ble svimmel og måtte ta kvelden i natt.
Det tar på å jobbe målrettet gjøre det i grunn.

Takknemlig for at jeg har det så bra på den måten at jeg lykkes med mine mål.

Jeg har kommet meget langt i år da vi fokuserer på hvordan det var i januar å. Nå i september så er det helt forskjellig.

Så takknemlig for at jeg har klart å. Nå nye høyder å igjen det å lykkes med mine ting er nå blitt mye lettere.

Hvordan kan sjalusi være så ødeleggende for Andre? Jeg har bestemt meg for å distansere meg for disse karakterene.

Også er jeg så takknemlig for at jeg har det bra å igjen ser mer det jeg ønsker i livet mitt.
Enn det jeg ikke vil ha. Det å få bort negative ting i fra sitt sinn med en gang. Er viktig for å kunne lykkes.

Vi er vår egen lykkes smed.

Nå er det litt mat mellom veileder jobben min, å bloggen 🥰

Håper du har det bra å kan nyte stillheten og bare være.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg