Vi lykkes med alt vi , vi trenger bare å være i takknemlighet ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg må si jeg håper du har det topp jeg , jeg har det meget fint her . Jeg tenker hele tiden mer på fremtiden her å bare dette med å skal klare å skape mer enn jeg hadde gjort til nå. Det er så mye jeg hadde på agendaen min i år. Dette med å få taket tettet jeg trenger litt hjelp men vi skal få til å løse det. Det er ett gammelt tak men det skal gå å få det mye bedre enn det er så får jeg heller ta å bytte alt til neste år.

 

I År blir det bare å utbedre å gjør det beste som jeg kan ut av de få midler jeg har

 

Dette med å ha hatt så mye tap som jeg har hatt opp igjennom disse årene å se hva jeg faktisk har lyktes med så er jeg veldig takknemlig . Jeg skal i år få til å gjennomføre de mål jeg har satt meg . Nå har jeg bestilt mer paller for å få til meg så jeg skal ikke bli arbeids ledig fremover om du skjønner. Jeg gleder meg som ett lite barn her .

Satt først her å tenkte ja da må vi bare rive ned det jeg hadde startet på … nei det må jeg så aldeles ikke gjøre. Det skal være tenkte jeg ut en ny plan også på hvordan jeg kan gjøre det bedte så jeg slipper å se naboen mer . Dette med å tette igjen så jeg slipper blir nydelig . Det er ikke alle naboer som vi ønsker kontakt med å dette er en slik karakter . Så da er det jo bare å glede seg til resten her .

 

 

Målet mitt i år var å lage ett drivhus , ett ande hus også ett røykeri . Nå er det alt klart å jeg kan lage alt sammen uten noen problemer .

 

 

Er ikke dette herlig ? jeg må si jeg nå gleder meg veldig jeg har fått tak i mer tak plater å jeg får nå mer stein som jeg skal mure i røykeriet mitt . Dette med å skape ting selv er noe jeg gleder meg veldig til . Det er ikke for alle å ha min kreative skjel det skjønne jeg veldig godt. Det kan være slitsomt  å være nær meg men jeg merker at jeg skal klare dette jeg . Dette kommer til å bli mye bedre enn jeg hadde forventet jeg . Det er en glede å kan nyte livet mitt mer på den høyden her . Der jeg nå er i balanse. Hvorfor jeg skal ha drivhus . Det er fordi jeg vil dyrke frem mine egen ting her hjemme . Det er bare det jeg må få gjøre mer av . Nå har jeg jo egen møkk som blir til gjødsel å det er fint så slipper jeg å kjøpe det. Det er rundt meg alt. Dette med å skape ting rundt meg er noe jeg faktisk er blitt veldig gode på.

 

 

Målet mitt er å kunne lage egne kremer også salver for salg . Dette med å dyrke ringblomst som jeg har gjort i år har vært ett nydelig stykke . Det jeg skal få til mer av er å dyrke mer av dette jeg gleder meg så at jeg har ikke ord for dette for å være ærlig med deg. Dette med å se at mine planer de er lettere å få gjennomført her jeg er evige takknemlig for alt jeg klarer å lykkes med. Det er en seier for meg at jeg klarer dette føler jeg . Det er ikke annet en akkurat det.

 

 

De aller fleste mener sikkert at jeg burde ha roet ned i livet mitt

 

 

Hvorfor skal jeg det ? da jeg har det fint også trives veldig godt . Dette med å se dere andre som stort sett hele tiden er syke å må sykemelde dere i tide og utide så tenker jeg at jeg må jo gjøre noe riktig . Jeg har enda ikke hatt en syke dag på de 6 årene jeg har jobbet med mitt eget. Jeg har snart jobbet i 1 år og 10 mnd uten å ha fri , noe som jeg vet for mange av dere andre ikke hadde klart å gjennomføre så er dette lett for meg . Hvorfor er det lett for meg ? jeg må jo i grunnen være skapt på en annen måte enn deg ? eller er vi i grunn like ? jeg tenker at jeg må være annerledes en folk flest jeg . Siden jeg klarer mine ting som har vært sykt tøffe så dyrker jeg ikke mine tøffe ting . Selv om jeg er åpen over for hvordan jeg har hatt det . Så er det ikke en klaging for jeg elsker livet mitt jeg . Da jeg ikke hadde mat også ikke råd til å handle viste jeg da også at jeg klarer å komme igjennom den kneiken også.

 

 

Vi må ikke miste truen vår på hvordan vi skal utvikle oss eller om vi ikke klarer det vi skal få til å gjøre. Det er ikke for alle sammen å leve det tøffe livet som jeg har gjort til nå. Det skjønner jeg veldig godt . Det er ikke alle som tåler tap det er ikke alle som tåler svik . Det er heller ikke alle som tåler å kjempe til en bedre dag. Det har jeg skjønt til nå jeg . Dette med å være i kjærlighet så vinner vi mer enn om vi er i hat . Dette med å se lyset på en god måte i stede for å dyrke ting i hat . Så kommer det jo mer hat. Jeg kutter alle strenger i mitt liv som jeg ikke liker.

 

De menn som tafser på meg da jeg ber de slutte , de som ikke kan være i mitt liv ved å vise meg respekt . Dette med å tørre å stå opp for deg selv tenker jeg at det er nettopp dette jeg skal lære nå å våge å si i fra , Jeg har blitt seksuelt misbrukt opp igjennom min barndom dette er ett mønster i mitt liv jeg ikke ønsker å ha mer av. Menn som tar på kroppen min over alt det liker jeg ikke . De jeg vil skal ta på meg de skjønner at jeg synes det er ok men det er ikke alle det.

 

Jeg måtte si i fra til en som kom på besøk her på kaffe men klarte ikke å holde fingrene av fatet . Det er jo i grunn bare ekkelt at menn oppfører seg så lav mål at de må holde på slik. Dette funker ikke for meg å ha denne personen mer i min krets så da ble valget lett å kutte ut . Da en ikke kan vise respekt da en viser tydelig at dette liker jeg ikke så er det noe som er galt en plass. Da  er det ikke lenger ett vennskap da er det en jeg kjente før . Bedre å få bort avfall i stede for å bruke tiden på å irritere deg over de. Jeg velger å avslutte alle slike bekjentskaper så tenker jeg at nå endrer mye hos meg også . Vi må alle sammen stå opp for oss selv for da vi har de rundt oss så godtar vi at de holder på slik . Det kan vi ikke gjøre.

 

 

Tenker at denne endringen blir bare så bra å jeg gleder meg så til fortsettelsen på alt jeg skal gjøre jeg merker at kroppen min klør etter å få ting til å snu på en bedre måte å det gjør det . vi sitter selv med kraften i hva vi sender ut til verden . Vi får tilbake det vi sender ut å det må vi selv tru på. Jeg velger å ha det godt å vil at du som leser skal ha det nydelig du også. Det håper jeg at du har . Du må lytte mer til dine drømmer å følge de mer enn du pr i dag gjør. Dette med å leve livet å våge er noe jeg har blitt flinkere til å gjøre . Det er en fryd også nyte dagen som jeg gjør her å håper du også nyter du også.

 

Jeg mekrer at jeg har det mye bedre en jeg hadde det for en stund siden å dette med å se at en klarer å endre seg selv er noe jeg håper jeg kan påvirke deg med å skrive denne bloggen her. Jeg er i pakt med det jeg drømmer om å jeg vil alt alle jeg har i min krets skal ha det fint . Det er det livet mitt handler om så er dette å ha det hyggelig å følge mine drømmer så mine barn kan fortelle sine barn hvordan mor var da jeg ikke lever lengre. Dette med å skape minner for livet tror jeg faktisk at jeg klarer å jeg gleder meg til å sette opp flere minner nå da de andre dyra kommer til oss. Vi går en fin tid i møte jeg gleder meg veldig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg