Vi kan utrette en større forskjell ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må so jeg er veldig takknemlig for alt som i grunn skjer her i livet mitt nå her om dagen . Dette med å se at ting ordner seg mer og mer er noe jeg er veldig takknemlig . Det er en tøff jobb dette med å opprettholde en bedrift å dette med å klare seg så en kan ha salt i maten . Det er noe en ikke kan ta som en selvfølge men jeg er veldig glad.

 

 

Tidligere i pandemien så hadde jeg ikke mat , nå da jeg ser i kjøleskapet så er det bedre utvalg så det er helt herlig . Det er en tid for læring også er det en tid for å være til . Jeg tenker jeg har styrket meg veldig i disse 3 tøffe årene der jeg har måtte bygge om bedriften å hente inn masse tap.

 

 

Dere som får enten trygd eller lønn normalt har ikke begreper hva det vil si å miste enorme mengder med inntekter . Det betyr stor risiko for en bedrift å det verste som kan skje er å gå konkurs. Det er jo ett bilde en ser mer og mer av i dagens samfunn . Det er som jeg alltid har sagt under denne krisen som vi hadde det kommer garantert mye mer av det. Å mennesker som har fått påført seg lidelser som de ikke hadde da det ikke var pandemi. Dette med å være isolert for lenge er ikke helt heldig . Mange har ikke stor familie . I noen familier så har de ingen kontakt akkurat slik som jeg har det. Takk og pris for at jeg har barna mine tenker jeg ofte på . De gir meg veldig mye siden en ikke har kontakt med min nærmeste familie . Det er sårt for mange å være den utstøtte . Det kan jeg skjønne at det ikke er artig eller  noe som ønsker å være i .

 

 

Vi blir jo ikke yngre med årene men jeg merker vi er på mitt 4 år der jeg er kuttet ut av min familie så det er rart med det jeg har blitt vant med det. Det sårer meg ikke lengre som det gjorde i starten . Nå har jeg klart å bygge meg opp i jeg . Det er en kunst kan jeg fortelle deg . Det er ikke noe som en gjør over natten det er en prosess der vi får til å tilgi de som ikke har vært snill eller avvist oss. Dette med å gå igjennom dette så er jeg i dag veldig glad for jeg fikk denne lærdommen . Dette med å lære å leve alene uten noen er i grunn en god lærings kurve . Jeg har ikke langt på lat siden for jeg står på dag som natt. Det er helt utrolig egentlig hvor mye en klarer å gjennomføre men det tror jeg egentlig spinner fra den hardeste tiden i mitt liv. Der jeg måtte være motivert. Da det er krise måtte jeg være den som så lyspunkt . Jeg tåler ikke negativitet for mye . Jeg bare ikke orker det. Det er urettferdighet jeg kan blåse opp . Eller folk jeg mener ikke er rimelig . Ellers så har jeg kun gode hensikter.

 

 

Dette med å våge å se seg selv i det en vil være i så må en jo også tenke over hvor vil vi dra også hva bor i oss . Dette for å kunne klare å skape det vi ønsker . Jeg merker at tiden gir oss mer puste rom å jeg må si jeg er veldig takknemlig for å se at ting manifesterer seg bare mer vakkert her . Jeg har i grunn veldig mye på min agenda i store deler av tiden her å jeg liker i grunn veldig høyt tempo . Det er herlig å jeg må si jeg er veldig glad for å se hva som bor i meg i grunn.

 

 

Vi kan utrette en større forskjell

 

Om det er noe vi ønsker skal skje på en bedre måte en vi ser pr nå så må vi justere hva vi selv sender ut av signaler. Det justeres hele tiden under veis å jeg må si jeg gleder meg til å gjøre en større forskjell her så gleden er alltid stor for å være helt ærlig . Dette med å se alle som ringer meg via veileder samtaler jeg må si den jobben der er så spennende å givende at jeg ser tydelig at jeg har funnet min bedre hylle her ved å jobbe mer i det jeg trives aller best med. Det er å være en hjelper eller at jeg får gjøre din hverdag mye bedre enn før . Da får jeg veldig god følelse av at jeg gjør noe som er vakkert .

 

 

Vi kan alla endre oss selv i takt med hva vi selv ønsker å motta. Vi kan slutte med å snakke ned andre mennesker å vi kan endre hva vi sender ut av negative tanker . Da vi endrer på dette har vi endret mye å er på vei til en bedre start. Dette med å snakke oss selv ned er like galt som å snakke stygt om noen andre. Det er noe vi må slutte med . For vi får ingen vekst eller ett godt liv ved å ha for mye destruktive tanker rundt oss. Det gir oss ikke god livskvalitet eller vekst det kommer ikke overflod heller kun tap . Det er alltid forsinkelser for de som har mye negativt rundt seg. Det er bare å justere det du selv sender ut . Så vil alt annet også endre seg i takt med hvordan du selv er. Det er så mange som ikke synes det er lett å endre med å slutte å snakke nedlatende om andre. Eller dette med å snakke dårlig om seg selv er jo også alltid vanskelig å endre på . Det er jo som å kaste gift i jorden der blomster skal gro . Det blir ingen blomster for de kan ikke finne næring det samme skjer hos deg også da du forsøpler ditt eget område med negative ord , tanker , eller bare må irritere deg . Start heller dagen med å finne 3 ting å være takknemlig for i dag. Hvordan kan jeg endre det negative om til positivt er å skyve unna de negative kritikere som har blitt matet av oss i alle de år. Da vi endrer oss så må vi huske på å rose oss selv under vies hvor dyktig du er akkurat nå. For dette med å gjøre en endring betyr å endre på mer å så får du mer igjen . Det er en vinn vinn situasjon tenker jeg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg