Vi kan selv ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Jeg håper du har det fint jeg , jeg fikk en veileder samtale før jeg egentlig skulle stå opp så jobben tok meg litt på sengen i dag. Det skjer i blant men , det er slik livet mitt i grunn er. Det er mye jobb å dette med å finne nye løsninger for å kunne få til mer . Det er en prosess alt vi er i å jeg kan merke at jeg er mer klar også modig . Vi kan føle oss alene å føle at vi ikke har noe av det vi skal være i – Så er det i grunn enkle løsninger som skal til for å åpne opp. Jeg kan merk selv at jeg kan låse meg litt da det er mye stress . Ting kommer mye letter til oss da vi er avslappet å er i harmoni mellom alt.

 

 

 

Jeg må si jeg føler at tiden strekker ikke alltid til men jeg merker at ting kommer mer hurtigere nå enn før . Det er en tid for det meste å jeg merker at ting blir lettere med tiden her . Vi er alle i pluss og minus . Det er viktig for oss at vi tenker litt over . Dett med å være redd for å være sårbar eller at vi ikke tørr være ærlig . Det betyr ikke annet enn at vi har det veldig tøft men vi kommer til å klare oss mer enn vi tror. Det er alltid en grunn for at noen trekker seg unna oss . Noen gjør det fordi de ikke vil at vi skal lykkes . Andre gjør det fordi de har ikke samme energi som vi . De er på en annen frekvens . Det er bare slik det nettopp er .

 

 

Selv om vi kan føle at tiden ikke alltid strekker til så vet jeg at

 

Vi lærer å vi kan utvikle oss mer om vi bare ønsker det mer enn bare litt . Jeg forandrer alltid mine tanker om meg selv i mitt indre . – Hvorfor jeg gjør det ? fordi jeg skal gi meg en bedre energi å min essens i mitt indre trenger å få resirkulert seg litt mer . Vi lærer alltid av fortiden , vi må en gang bli ferdig med den  . Dette med å være villige til å endre seg for å få det bedre så blir livet vårt mye bedre . Vi må være villig til å ta denne jobben . Se på våre negative tanker for å få det mye bedre. Vi hindrer oss selv ved å være i negativt mønster .

Jeg er villig til å frigi negative tanker , det er negative tanker som stagnerer oss for en bedre flyt også større vekst . Vi må endre den tanken som gjør dette med oss. Vi kan lett skremme oss selv ved våre negative tanker . Derfor er dette å endre negative tanker til en positivt å vi kan få det mye bedre . Våre tanker er med på å skape en positiv verden . Derfor gjør endringer hele tiden med en selv . Vi må alltid se igjennom våre tanker å få de positive tanker alltid komme først det er noe jeg jobber med daglig . Vi skal være i oss selv så vil jeg være i mye mer harmoni mellom alt her .

Weekend hva skjer

Jeg skal jobbe denne weekend også ikke noe annet som skal skje enn å være i mitt eget eller at jeg skal nyte litt tid for bare meg selv . Dett med å være i mitt element så tenker jeg at vi kan lære alltid å jeg må si jeg gleder meg veldig til denne weekend . Jeg skal mellom alt nyte dagen min veldig godt . Vi skal være i ett med alt vi skal gjøre . Det inkluderer at jeg må ferie mine prestasjoner for hva jeg har klart å fått til. Det er stort å se at jeg snart i slutten av denne uken så har jeg 1 år og 11 mnd på min meritt liste. – Dette er så surrealistisk. Det blir en så spennende dag at jeg vil bare få ting mer gjennomført her å kan stråle mer . Dette med å være i en slik nydelig stund så skal vi være veldig takknemlig for hva jeg skal gjøre. Vi kommer oss veldig langt om vi bare bestemmer oss for våre agenda . Det kommer noe godt ut av alt selv en krise kommer til å lære oss mer enn jeg hadde trudd før.

 

 

Vi må aldri frykte å feile eller dette med å være redd for å gjøre en eller flere feil er ikke noe vi skal tenke på . Vi skal fokusere på målet vårt . Der vi ønsker å være i , kutt ut alt som ikke gir deg noe kreditt tilbake . Det er alltid nydelig å kvitte seg med det vi definerer som avfall. Det er herlig jeg digger det . Å det er noe du også skal gjøre. Vi samler ofte på litt for mye av det vi ikke skal ha om det er venner som ikke lengre er det som vi har vokst i fra som vi bare opprettholder kontakten med . Det bør vi i grunn avslutte fordi dette tar bare vår egen energi mer en nødvendig . Det gir oss ikke mer livs glede det gir oss tap i grunn . Da blir seieren vår mer komplett om vi ender ting som gir oss negative opplevelser .

 

 

Så skal du se mer eller mindre at ting blir mer komplett jeg merker så godt at ved å endre eller bare ta bort en del i fra min heim å gi bort eller kaste . Så ender flyten mer her også . Det er noe vi bør gjøre for ting er energi også vi mennesker . Det er lett at vi kan tiltrekke oss negative ting om vi går for lenge i denne energien . Jeg er så takknemlig fordi at jeg har dette pågangs motet jeg har i meg . Dette med å være i det jeg føler er tøft . Det har ikke vært lett men jeg skjønner at denne prosessen har skapt en ny utgave av meg selv . Der jeg nå i dag er mer ydmyk også stolt over hva jeg faktisk har lyktes med .

 

 

skap deg en nydelig dag kjære deg.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg