Vi kan føle oss på feil plass….

Hei kjære lesere 🧡

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , det er nydelig å være til i dager som dette selv om værer er litt kaldt ute så er det sjarmen egentlig at vi har snø å i tillegg at en har en liten prosess der en skal få ordnet litt mer her hjemme til meg selv . Det er i vårt eget vi må gjøre det hyggelig slik at du også jeg får det mer hyggelig . Jeg trives veldig godt her hjemme hos meg selv å gleder meg alltid til å kan endre mer også bare dette med å være for meg selv . – Det gir meg veldig mye tilbake . Det gir meg veldig mye tilbake merker jeg .

 

 

 

I natt fikk jeg nye veileder samtaler som gir meg veldig mye tilbake her i livet mitt der jeg ser min verdi også det jeg gjør daglig med å endre for deg også de som ringer meg til at dere får en bedre hverdag så mekrer jeg at ting blir mer tydelig enn det har vært før – Jeg gleder meg veldig til å kan nyte livet mitt med alt som kommer til meg . Det er ikke alltid at dagene blir som en hadde planlagt men det er også helt ok . Det er noe vi alle bare må akseptere for vi er alle energi å vi kan merke at ting ikke har sin misjon å jeg mekrer at tiden mellom alt her er dette som gir meg eller deg en bedre tid med hverandre. Vi kan føle at tiden bare er ett jafs å at ting går alt for fort . Det gir meg veldig mye tilbake å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne endre mer her å jeg har ting på rett vei.

 

 

Spennende alt vi holder på med.

 

 

Jeg føler i grunn at tiden mellom alt her er på rett sted også vei vi kan føle at tiden gir oss mer energi også . Jeg merker at jeg er mye mer i kroppen min enn jeg har vært før nå. Det gir meg veldig mye tilbake . Det å være perfekt eller dette med å tåle at en klarer ting mer så mekrer at jeg klarer å få livet mitt mer som jeg vil også ønsker at det skal være  – Det er ikke alltid at jeg klarer å være 100 % på i alt , men da velger jeg heller å være i mitt eget å være for meg selv . Det er noe vi alle skal være i mer også være for oss selv .

 

Vi kan føle oss på feil plass

 

 

 

I går kveld ble en slik dag da alt ble bare feil , jeg skulle hente en sofa som jeg trodde jeg hadde rette mål på slik at jeg skulle få den i bilen . – Det var jo helt innenfor . Det å dra dit 2 ganger ene gangen åpnet de ikke opp til meg , den andre gangen hadde jeg med meg ene barnet mitt .. da oppdaget vi snart at det gikk ikke. Så blir det heller dette med å hente den i kveld heller da jeg fikk låne meg en tilhenger igjen av en kompis som har å låne ut . Da blir det heldigvis mer på plass da vi får ting på plass litt senere i kveld . Det gir meg mer energi da en kan endre mer her hjemme , bare gjøre litt endringer for å få en mye bedre energi . Jeg gleder meg for sofaen den var nydelig den så kommer til å bli mye bedre enn den jeg hadde .

 

 

Alltid hyggelig å kan få til å skape mer her for meg også dyrene . De har det kjekt i huset sitt selv om det i dag ikke ble så fint ett vær ble litt kaldt for de ute eneste endene de bare digget å være ute så dem klarer seg godt ute i kulden . Det er fascinerende å se hvordan de skaper en så herlig god energi i deres felleskap så jeg gleder meg alltid til å få besøke de i deres lille hus . Det er så artig å studere dem å de gir så mye av så lite at jeg merker at jeg blir bare veldig glad av å bare se på de . Snakke med dem også i tillegg være en for de. Det gir meg veldig mye tilbake .

 

 

Jeg jobber i grunn alt , for meget i grunn for jeg har nesten aldri helt fri . Selv om alt er noe jeg selv bestemmer meg for så er det en tid for alt å jeg merker at jeg får mer tilbake da jeg gir de jeg skal veilede en bedre hverdag så mekrer jeg nå at jeg har det så mye bedre enn ellers . Det gir meg veldig god energi å livsglede for å være i balanse også mer kraft i meg selv.

 

 

Ny mnd også manifestering på høyt nivå

 

 

I dag er denne dagen en meget kraftig energi der jeg kan jobbe daglig med å være i det jeg trives veldig godt med . – Dette med å være i det jeg er i å manifestere mer inn til meg så er dagen i dag mer kraftfulle enn andre dager . Det gir meg veldig mye tilbake å jeg gleder meg veldig til alt jeg skal være i å jeg tenker at vi møter det vi skal . Vi kan endre livet vårt med å være i kroppen vår også ha det veldig godt på en god arena . Det gir meg veldig mye tilbake da en føler at ting blir mer som jeg hadde sett pris på . Det gir meg også deg mer igjen det vi gjør for å klare å få til .

 

 

Dette med å endre litt her hjemme så får vi så klart snarlig en mye lunere energi her å jeg må si jeg gleder meg veldig til å få satt i system mer her til å kan glede meg veldig mye mer det skal liksom ikke så mye til for å gjøre det hyggelig for meg også de som kommer hit på besøk . Det er en nydelig ting dette med å være så takknemlig for alt jeg klarer å få til meg . Det gir meg mye mer energi også livsglede enn alt annet her i verden . Det gir mer tilbake enn om jeg skal være passiv også være i en boble der jeg ikke vil være i den energien . Da er dette akkurat det samme som vi sender ett negativt signal med alt vi skal gjøre , derfor så gir jeg aldri energi til det negative over alt for lang tid. Dette fordi jeg mister min kraft i dette miljøet å det er krevende å klare å opprettholde en god energi da en er i destruktiv energi .

Derfor er det for meg å rydde slikt unna vei, vil heller ikke være i dette fordi jeg blir syk av å være i det . Det jeg merker at jeg har klar til nå så er dette å endre en annen ting i livet mitt ved å endre ting mer enn jeg gjorde før å jeg våger å stå i mine ting mer enn jeg gjorde før så jeg merker at jeg er mer i kroppen min nå enn jeg var før . Det er en herlig følelse at en klarer å endre det som ikke alltid er like bra med oss selv. Dette med å gi mer slipp på det vi ikke skal ha med oss videre i våre liv . Dette gleder meg veldig å se at jeg er i trygge hender her ved at jeg har fått mer opp det gode som gir meg mye mer glede .

 

Skap deg en nydelig dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg