Vi har ikke før starta uken så er vi ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper at du har det fint i dag å kan nyte dagen din fint som jeg skal gjøre i dag. Det er ikke alltid at en kan se eller vil være i alt men en gang i blant må en skeie ut å kan kos seg litt . Det er viktig for at en skal klare å lykkes mer med sine drømmer å  mål for fremtiden . – Om jeg eller du aldri unner oss selv det vi skal gi verden , så har vi vanskeligere for å lykkes om vi gir oss litt av det samme som vi som sagt gir andre dette blir som vårt eget drivstoff som gir oss .

 

 

Må si jeg mekrer godt vær dag at vi går lysere tider i møte jeg mekrer dette så utrolig godt i dag at en ser at det er lysere enn der var i går . – Denne tiden liker jeg så godt vi går mot bedre tider der vi kan være i mye mer enn nå å vi kan være ute å kos oss . Dette med å være mer inne er en vinter tid siden vi har så utrolig kaldt så er det med andre ord ikke bikini vær som sagt men vi kan kle oss godt å kan nyte en spaser tur uten noen problemer . Det gjorde jeg på nyttårsaften å det gikk helt fint var godt kledd å det ble en magisk tur med den nydelige månen i sikte å det mørke å det hvite som en god kontrast. Dette er en tid for å se på det som gir i stede for å se på ting som tar energi.

 

 

 

Vi har ikke startet uken så er vi halves …

 

 

Helt sykt hvor tiden går faktisk jeg må si jeg er litt overgitt hvor fort tiden går å at vi nesten nå har bare mandager å helger ser det mest ut som selv om vi så klart har alle dager men , de går så sykt fort da en ser hva en gjør som bidrar til at vi har nok å holde på med . Så blir dager som at de flyter sammen for å være ærlige .

Jeg har planlagt mer i år enn jeg hadde tenkt i grunn men jeg ser hva jeg klarte å få til å gjennomføre i fjor så skal jeg klare å få til å gjennomføre de mål jeg har satt meg for i år. Det er alltid noe en skal eller bør gjøre men jeg har som mål å starte opp med å lage mine egne kremer også salver . Det ble nesten ikke gjennomført dette i fjor bare litt siden så mye annet opptok tiden min som jeg heller kunne ha brukt på mer fornuftig . Det jeg har endret på i år er at jeg har bestilt opp frø tidligere så jeg skal starte om ikke så lenge ved å få ordnet dette . Det skal bli så artig å kunne få flere enn jeg hadde i fjor her . Det er alltid hyggelig å skape mer så håper jeg at jeg kan klare å lykkes mer med mine prosjekter i år.

 

 

Det er flere ting som ikke ble ferdig men jeg skal få disse i år ferdig på løpende bånd der jeg ser nå mer på hva jeg har startet med så er det å bare starte opp der vi slapp i fjor . Det er å ferdig stille ett Ande Hus så er det å få ferdig ett røykeri så skal jeg også lage mer der jeg kan lagre høy som jeg lett kan hente når jeg måtte trenge det til vinteren . – Det er så mye en ikke tenker over da en er i oppstarten med alt så jeg lærer under veis her så jeg må si jeg gleder meg så til den snø dekte plenen min kan kle grønt igjen som en slik nydelig manne rumpe som bare er her frodig tassende .

 

 

 

Mye spennende i vente jeg bare gleder meg til å leke mer

 

 

Jeg har vist at jeg kan klare å jobbe mye å dedikert som jeg alltid har gjennomført så ser jeg nå tydelig hva jeg alene får til da tenker jeg hva bor i meg egentlig ? jeg har de ressurser som skal til for å flytte fjell å da skal jeg bruke de rett i år. Kommer ikke til å bruke noe tid på de som er sinkere eller de som bare er for møbel . Da kan jeg heller være alene her på tunet mitt å ha det nydelig i min frodige hage å jobbe på som vanlig . Det er bedre å bruke ressursene sine rett da en sette i gang her .

 

 

Som en dame som bor alene å klarer så å si det aller meste helt alene så har jeg i grunn det utrolig godt jeg har vært i flere kamper men jeg tenker de er forbi. Jeg må si jeg trives så godt med å være i den gode energien jeg er i nå i dag. Der jeg kan nyte tiden samme eller med gode venner . De gir meg mer energi som skal få meg til å glede meg veldig underveis . Dette er bensin til meg for å være ærlig en klarer aldri alt om en går tom . Derfor er det viktig at en tilfører god energi til seg selv for å kunne være i rett balanse mellom alt her .

Jeg gleder meg veldig til å se alt for det jeg trenger . Det gir meg veldig mye så jeg gleder meg alltid på nye å spennende tider der jeg skal utvikle mer å bare være i sofaen eller skulle stoppe opp utviklingen så er dette heldigvis ikke meg . Jeg må alltid være i rett energi å vi alle sammen trenger å ha gode folk rundt oss som gir det vi skal gi til verden . Jeg merker at nå i det siste så har jeg vært mer flink til å være mer sosial . Dette å bare være hjemme er ikke helt ok en trenger å se andre å dette med å gå mer ut av mine egne konfortsone det er nødvendig for at en ikke stagnerer . Er det slik at en gjør bare det samme å ikke endrer sine rutiner så kan det gå galt av sted om en ikke helt tenker over litt hva en gjør .

 

Går vi ikke ut av våre vante konfortsone så trigger vi frem det dårlige i oss der vi kan bli syke . Da vi kan hente opp angst , negative mønster eller noe som er verre demens som kommer til oss fordi vi bare gjør akkurat det samme daglig å eventuelt er du veldig dyktig så smeller du til med masse alkohol så har du mer sjanser for å få det .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg