Vi Gründer jævler ♥️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg har hatt en nydelig dag. Med litt avslapping først i dag.

Jeg jobber i grunn for mye egentlig merker at jeg begynner å bli meget sliten. Er vel ikke så rart når jeg til nå. Har jobbet over 7, 5 mnd i morgen akkurat. Heilt sykt egentlig men det påvirker meg jo også både på godt og vondt.

Jeg merker at min tolmodig het på enkelte områder er 0 toleranse nå. Trenger mye mer egentid å det er skjønt egentlig.

Ble en Nydelig café tur sammen med tremenningen min, vi gikk oss en liten tur åsså. Veldig godt å gå litt å bare kjenne kroppen å sjerla får ladde opp.

Det å møte på folk å prate er jo også veldig hyggelig.

Jeg har fått jobbet i dag med veileder samtaler i tillegg er blitt en livstil egentlig.

Så fikk jeg kjørt jentungen og en venninne på fest. Håper de får det koselig.

Selv er jeg blitt for gammel til å ha mye pary bryr meg ikke så mye om akkurat det.

Litt rart hvordan vi endrer oss så radikalt.

Jeg lytter alltid til min intuisjon for hva jeg skal gjøre å om hvem som er bra osv. Det er viktig å lytte til hjerte vårt å lytt til intuisjonen for følge vi ikke med helt så er vi lett å avlede til noe vi selv ikke ønsker å vær i.

Jeg har blitt mye bedre til å si ifra når det er noe jeg ikke ønsker å vær i. Heller det enn å angre på at en lot seg utnytte.

Jeg vet akkurat hva jeg ønsker i livet mitt å da er det vel ikke vanskelig å se mer på hva som er viktig å lytt til hva ønsker jeg.

Jeg har helt sluttet å følge andre mennesker jeg følger kun mæ selv. Å det jeg objektivet bryr meg om. Orker ikke lenger å ha mas kråker rundt meg som kun er enrgi tyver.

Det blir jo også sæ synlig nå hvem som gir meg energi å hvem som jeg kjenner de hadd vært kanon hyggelig å møte igjen før en tar kvelden før godt.

I disse tider er det selvsagt ikke klart at vi lever til vi blir gammel. Vi må nyte livet mens vi er her via den metoden som fungerer for oss.

Derfor er alltid mine barn høyere også jeg selv.
Så kjæm de andre i rett rekke følge etter tur for hva som skjer.

Siden æ lever som ei kjærring på 90 år å bare er hjemme kan jeg virke meget kjedelig.

Kan love deg at kjedelig er jeg om ditt vennskap er trist eller at jeg ikke liker dæ. Ellers er jeg fantastisk nydelig å elskbar å en uredd fan.

Vi gründer jævler kan virke meget snål men vi har hode og hjerte på riktig måte å plass. Bare da vi tar ikkje i mot hva som helst.

Ønsker deg en nydelig kveld ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

3 kommentarer

Siste innlegg