Vi får til absolutt alt ikke sant ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det i dag, det å mekre at det blir mørkere for vær dag som går . Dette med å se at vi har dags lys er snart ikke her lengre må si jeg må si dagene å tiden her går unna veldig hurtig for å si det mildt . Det er en tid for det aller meste å jeg tenker den tiden vi går fremover i nå er en  fin tid for etter tanke også være for hverandre . Det å gi kjærlighet å være i kjærlighet er noe jeg er veldig takknemlig for . – Det er en tid for alt her i livet vårt. – Vi skal reise mellom alt å vi kan merke da vi får ting mye mer inn til oss.

 

 

Jeg merker at tiden nå så skjer det så utrolig mye fint her jeg føler at ting lander mer på plass hos meg selv . Selv om en er mye alene i mitt så er jeg i kjærlighet å jeg savner i grunn ikke kaos eller drama jeg har det sundt også ett godt miljø rundt meg . Det er her jeg trives aller best . Det å nære meg på negativt er ikke for meg det.

 

 

Vi får til absolutt alt ikke sant ?

Jeg har ikke mistet håpet selv om tiden har gått hurtig her å jeg ikke helt er med i timene på alt så vet jeg at vi får eller mottar det vi skal være i selv om ikke alt her et på plass helt enda så er det ikke så lenge igjen å vente før vi er der. Vi kan alle føle at vi ikke er i alt vi søker men vi må bare være i det vi ønsker oss mer av det er en tid for det aller meste å jeg tenker at vi lærer mye i prosessen med hva vi skal lære mer av.

 

 

Jeg har valgt å leve ett liv som jeg lever å være trygg i mitt er en nødvendighet men jeg lærte dette i min barndom der jeg var mye alene å bare dette når vi lærer å leve mitt liv så klarer vi faktisk absolutt alt . Det en ikke har uprøvd er bare å satse på , vi har alt i oss for å klare oss videre på veien . Det å merke at selv om jeg i dag er mest alene her så er jeg ikke ensom . De en hadde mye kontakt med før har en ikke lengre mer med å gjøre. Det er litt slik for oss alle at noen drar bort en periode å andre ser vi ikke før vi møter dem i en begravelse av noen slag for å si så hyggelig å møte deg igjen . Samfunnet vårt i dag har blitt mer slik at de aller fleste ikke orker å bruke tid på vennskap som de gjorde før . Hvorfor kan en stille seg selv ? for en har jo svarene selv – for min del blir nå jeg veldig lei av å være den som skal den som ber eller inviterer det er jo faktisk lov til at en annen kan ta litt mer aktiv del i om en vil ha kontakt . Det er jo også slik at noen de vokser vi i fra på energi måte . Da vi ender oss så mister vi den samme interessen å vi tiltrekker oss ikke lengre deres energi selv om det er gode mennekser .

 

 

Vi kan jo ha det utrolig hyggelig for en selv

 

 

Jeg har vært alene i mange år å må si jeg nyter i grunn dette livet mitt jeg . Selv om jeg i perioder kunne tenke meg at det hadde jo vært veldig hyggelig om jeg hadde hatt en mann også. Det som er mine barn kommer alltid fremfor en mann . Det vil de alltid gjøre , de er mitt alt. Det er en grunn for at jeg har valgt å være alene for jeg var sammen med en psykopat som tok kontrollen over livet mitt også mine barns liv . – I tillegg så ble det så kraftig at mange i min familie fikk trusler i fra han . – Til tross for at ste faren min var Politi så var han ikke redd for å komme med disse truslene til oss. Det jeg da bestemte meg for da han gikk ut av døra mi for siste gang i 2009 så sa jeg nå skal jeg eie mitt eget liv å ingen skal noen gang komme i veien for meg også mine barn en gang til . Aldri skal jeg tillate dette for det ble for dumt å mye sår som måtte repareres i etter tid . Det er krevende men jeg lærte mye i denne perioden jeg å er glad for å komme meg ut så fort som jeg overhode gjorde .

 

 

Det å ha livet mitt tilbake da å se nå i dag at jeg holde mitt mål for fremtiden så valgte jeg å følge barna mer enn jeg skulle date en mann . Det er slik en periode i livet å jeg er i dag veldig takknemlige for at jeg gjorde det for jeg i dag har ett nydelig forhold til alle sammen av mine barn . Fikk hentet den eldste i går som kom hjem i fra en hyggelig tur sammen med fine kollegaer . Artig å kan være til hjelp for de det er alltid det for meg så nydelig også gi tilbake .

 

 

Mål for denne uken

 

 

Jeg har alltid mål for ny uke også ny dag det er ikke alltid alt blir helt som jeg hadde planlagt ført men jeg gjør mitt aller beste. Det er en krevende jobb en har det å massere også bare dette å må høre på mennekser i time vis snakke mye om negative ting så tapper dette oss mer en vi aner . Så jeg må ofte jorde meg med å være i mitt hører mye på meditasjons musikk dette for å klare å sentrere meg igjen . Det er å klare å være i kroppen vår for å få vekst så må vi være i balanse også harmoni . Noe jeg mekrer godt at jeg er . Det er så herlig da jeg har klart å se det jeg vil være i å tørr være meg selv om du måtte mene jeg er veldig rar så er jeg takknemlig for at jeg våger å se ut som jeg gjør – Være i mitt for å være enkel å lære andre av mine negative opplevelser så er det nydelig å kan lage en business på akkurat. Jeg det  jeg tjener faktisk penger på mine egen tragedie over alt jeg har stått i opplevd så har dette blitt til mine nøkler til suksess noe jeg bare elsker .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg