Vi er kommet

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , jeg har det i grunn veldig fint jeg klager ikke å tenker at om en må klage så har en lite å gjøre . Da trekker en ut den gode energien som en kan bruke om til noe fint . Så derfor klager jeg lite å jeg vil heller være i en god energi enn dårlig . Så da har en bedre plan for dagen enn å være i en negativ energi for å si det slik .

 

 

Dagene går så fort at jeg tror det nesten ikke selv en gang. Det er så godt å se at tiden flyr for da har vi mye å gjøre siden en ikke merker at tiden går . Det er fint vi nærmer oss jul med storm skritt så jeg må si jeg gleder meg veldig til den tiden selv om en kan føle at tiden den går i perioder litt vel hurtig det er nok det året da tiden min ikke har stått stille ett sekund jeg har ikke kjedet meg eller noe jeg har alltid nok å gjøre ved å jobbe eller det jeg skal gjøre her hjemme her er det bare å bestemme seg for hva som er mest viktig i dag . Så har en mye å jobbe med det er en fint periode for fremtiden .

 

 

Vi er kommet halvveis denne uken

Vi stopper ikke tiden men jeg føler at det er nå nesten bare mandager også weekend så jeg må si nå går det enda hurtigere da vi har kommet oss halvveis så er det nærmere weekend å ny flott weekend som skal erobres . Det er så herlig å se at ting blir mer som jeg vil det skal bli mellom alt her . Det er ikke alltid en klarer å få ting igjennom for hva vi vil gjøre men det er en ting som er sikkert er at vi får mer i orden rundt oss da vi setter oss mer klar for det vi er i møte med verden .

Jeg kjenner på det at jeg er så klar for å få ting mer i boks her også endre mer . Jeg har startet en prosess med å gjøre mer forandring her hjemme så er det i tillegg dette å gjøre litt jul her hjemme . Det er tidlig men jeg gjør det alltid veldig tidlig vær jul så er det alltid så herlig å kaste den ut tidlig for da har en fått kost seg med å ha det julete en periode .

Spennende tider på agenda egentlig

Selv om mørke tiden kan være tung så er det veldig godt med å få ny frisk pust her med å endre en del ting å ordne mer som en vil å har planlagt . Det er mange som har startet å styre til jul det har jeg tenkt å få gjort jeg også om ikke så alt for lenge . Det gjør seg litt å få det tidlig ferdig så jeg slipper å stresse med det . Det er herlig med alt som er gjennomført . Jeg fikk meg litt ute lys så jeg gleder meg til å få de på plass her så blir veldig bra . Det gjør seg veldig må jeg si egentlig i mørke det pynter opp litt. Så kom det litt snø så ble det jule stemning bare av det var i grunn veldig fint . Hønsene mine også endene de likte veldig godt at det var blitt mildere i dag, de trives så godt i huset sitt så jeg gleder meg alltid til å ta turen innom de . De har det topp bare så herlig å se deres gode lune harmoni .

Det å ha de gjør at dagen min blir mye hyggeligere jeg har noen å ordne for å det gir meg veldig mye tilbake . Det er fint å ikke bare ha meg selv å tenke på. Så har jeg veileder samtale telefonen som jeg har mye med å dyrene så har jeg nok å holde fingrene i . Det å gjøre litt og litt vær dag så har en god start . Jeg holder på her hjemme med å rydde bort å ta å kaste det jeg ikke trenger , gir bort det jeg ikke trenger mer. Så det er herlig med å få det på stell . Selv om jeg i blant kan føle at jeg ikke er like effektiv som jeg burde ha vært . Da jeg ser over hva jeg har klart til nå å fått gjennomført så er jeg utrolig stolt over jeg har ikke klart dette hadde jeg vært i en negativ energi , det er  nettopp derfor jeg sier at jeg må alltid være i det positive som er noe jeg kjenner gir meg mer tilbake . Det er noe vi alle sammen har aller best vekst på så er det å være i rett energi .

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg